Tijdelijk €25 aanbetaling

7.5GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Naiadi Park Hotel voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Le Naiadi Park Hotel

• 8Linda25-08-2018

heerlijke vakantie gehad, hotel was prima

goed hotel, goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

• 6meneer Jansen24-09-2014

oordeel over Le Naiadi Park Hotel

Het hotel ligt in een mooie omgeving aan het meer van Bolsena. In het dorp isniet veel te doen. Het hotel is redelijk maar niet voor herhaling vatbaar. De balkons zijn erg klein en aan de achterkant heb je uitzicht op de andere gasten, als ze gebruik maken van hun balkon. Het ontbijt bestaat uit veel soorten cake / gebak. Het brood is niet erg lekker.

• 8Igor01-08-2014

Leuk, rustig gelegen hotel

Vriendelijk personeel. Dagelijkse poetsbeurt kamer en nieuwe handdoeken. Weg overlopen en je bent aan het meer, ideaal. Ontbijt minimaal. Avondeten goed, keuze uit 3 menu's. Leuke kleine stadjes in omgeving, voor de grotere shopping steden zal men iets verder moeten rijden. Prijs/kwaliteit van het hotel is gewoon zeer goed.

• 9wim siemerink08-08-2013

erg fijn familie hotel

met onze 2 kinderen van 7 en 10 jaar 2 weken in dit hotel mogen verblijven. Direct aan het strand en ca 15 min lopen naar centrum. Kamer en ons balkon klein. Voorzijde mooi uitzicht. Schone kamers en heel erg goed eten. Geen voorzieningen voor kinderen maar die zijn ook gratis! Wij gaan zeker terug volgend jaar. Zijn best minpunten te vinden maar wij hebben heel erg genoten van ons verblijf. Hulde aan het personeel.

• 7Jan Koert15-06-2013

Hotel goed personeel minder

Mooi hotel, leuk gelegen aan het meer. Kamers schoon. Wij kwamen aan met +25 gr. En de airco deed het niet. Toen we s avonds op het balkon een boekje wilde lezen deed de buitenlamp het niet. Op onze klachten kwam toen de manager met het vage verhaal dat de airco het nergens deed omdat het vrij plotseling zo warm was geworden. De lamp wou die eerst niet maken en pas na veel aandringen was hij bereid een nieuw lampje er in te doen. Jammer dat er zulk personeel rondloopt.

• 8De Bruyn Marc21-08-2012

Meevaller

Dit leuke hotel is een meevaller voor ons geweest . De ligging is ronduit schitterend , vlak bij het meer met een private parking. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam . De keuken heeft volgens ons 2 koks waarvan eentje zeer lekker eten bezorgd en de andere enkel de fles olijfolie kent. Het menu was verzorgd en uitgebreid ,enkel het ontbijt is fantasieloos maar wel correct. Beide zwembaden zijn netjes maar niet geschikt voor niet-zwemmers. De kamer was ruim ,mooi , zuiver en werd dagelijks gekuist. Al bij al vonden we het hotel een aanrader voor wie naar Bolsena gaat.

• 8Bakker23-08-2011

Leuk hotel: een aanrader!

In augustus zijn wij voor de eerste keer naar dit hotel gegaan. Het hotel is gezellig, onderhouden en heeft een mooie ligging vlak aan het meer van Bolsena! Het personeel is zeer vriendelijk, ze staan altijd voor je klaar. De kamers zijn netjes en schoon. Niet al te groot, maar prima voor een week! Het ontbijt was redelijk, er was niet veel keus. Echter, voor Italiaanse begrippen een normaal ontbijt. 's Avonds kreeg je een 3gangen menu, waarbij je per gang 3 keuzes had. Het eten was gemaakt met veel olie, maar dit zie je vaak in Italië. De smaak was prima! Twee zwembaden met een klein aantal ligstoelen, het is ons nooit gebeurd dat we geen plek hadden. Je kunt gemakkelijk naar het meer. Je hoeft maar één straat over te steken. Jammer genoeg zijn hier geen ligstoelen te huur. De boulevard en het centrum van Bolsena zijn erg gezellig, al is het centrum wel een stukje lopen. Een goede, gezellige uitvalsbasis voor uitstapjes als Rome. Wij willen hier graag nog eens terugkomen!

• 8Marloes13-08-2011

Goed hotel

Wij hebben een week in hotel Le Naiadi gezeten. Prima hotel. 2 mooie zwembaden erbij met genoeg ligbedden. Het meer is ook heel erg dichtbij. Je loopt de weg over en je bent er. Niet heel druk op het strand. Het meer is ook erg schoon en mooi. De kamers waren erg groot en de badkamer was erg netjes. Wij hadden een kamer met uitzicht over het meer, erg mooi! Alleen het eten was erg slecht. Er was genoeg keuze maar het dreef in het vet en het was vaak smakeloos. De pasta's waren meestal wel redelijk. Het ontbijt is simpel, maar wel prima. Ik zou hier graag nog een keer naar toe gaan, want de ligging is perfect, alleen dan zou ik het zonder eten boeken. Het stadje Bolsena is ook erg leuk en een stukje wandelen, maar prima te doen. Een aanrader!

• 6Taatje17-08-2009

Keurig Hotel

na 12 dgn in Hotel Loriana verblijven te hebben nu 3 nachten in htl Naidia. een verschil van dag en nacht!! de kamers waren prima, maar het ontbijt was ronduit slecht. smerige glazen met de lippenstift er nog op.koude koffie en oud fruit!!

de dame ad balie was erg vriendelijk maar de prijs kwaliteit stond niet in verhouding de ligging is erg mooi aan het meer, maar wij zullen naar dit htl niet snel terug gaan

• 8S. Mennis24-12-2008

Mooi hotel als uitvalsbasis

Het is een mooi hotel aan de rand van Lago Bolsena. De kamers met badkamer (douche en toilet) zijn erg klein. Airco werkt van 14.00 uur tot 06.00 uur. Vraag voor kamer met "meerzicht, want hier heb je pas later op de dag last van de warmte (zon komt aan de achterkant van het hotel op).Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen goed. Het keuze-diner (je moet 's ochtends aangeven wat je 's avonds wilt eten) is uit de kunst. Het is een perfect hotel als uitvalsbasis voor dagtochten naar o.a. Rome, Pitigliano, etc.

Hotel Le Naiadi Park Hotel info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Viale Cadorna 95, I-01203