8,8

11 reviews over Appartement L'Antica Fattoria in het Nederlands

Prachtige ligging en goed verzorgde appartementen!

Judith en Frank, 22-6-2017

Wij hebben na een stedentrip in Rome 4 dagen doorgebracht aan L'Antica Fattoria aan het Bolsena meer. De communicatie met de Giulio was top. Hij gaf ons goede tips over de omgeving en was goed bereikbaar. Het appartement was schoon. Een goed verzorgde tuin en op loopafstand was er een privé strandje aan het meer. Ook hebben we vaak aan het zwembad gelegen. Het was rustig toen wij er waren in juni, dus we hadden het zwembad vaak voor onszelf. Bolsena is een gezellig dorpje met winkels en terrasjes. Orvieto is een stad vlakbij waar we gezellig konden shoppen. Heerlijke vakantie.

Geweldige aanrader

Bram de Vries, 31-8-2016

Wij verbleven op het nieuwere gedeelte van de fattoria. Deze appartementen zijn genaamd Parco di Canuleio. De appartementen zijn nieuw en ruim met twee moderne badkamers. Erg schoon. Het zwembad is heerlijk met een prachtige ligweide, incl voldoende ligbedjes. Bolsena is een leuk stadje en rondom het meer is erg veel te doen. De gastheren zijn heel servicegericht, en alles is hiermee ook prima verzorgd.

Tot spoedig!

Hans, 12-8-2016

Wij hebben 2 weken vakantie gevierd in een van de nieuwere Canuleio-appartementen die bij het complex horen. Het zijn mooie, moderne en ruime appartementen die van alle gemakken voorzien zijn (TV, wifi etc) en een zwembad met ligweide en bedjes naast het gebouw hebben. Grote terrassen, veel ruimte om het gebouw, een bosrijk gebied in de achtertuin, de Italiaanse zon en een gezellig Bolsena moeten dan wel een prima vakantie garanderen. De eigenaren/ gastheren zorgen dat alles piekfijn schoon en in orde blijft, reageren direct op uw whatsapp bericht en voorzien de gasten graag van producten van eigen bodem zoals olijfolie, honing en groenten. Werkelijk servicegerichte en aardige mensen.

In de omgeving (cirkel van ongeveer 60 km) liggen fantastische historische dorpen, watervallen, ruïnes van Etruskische afkomst en Rome is binnen handbereik.

Een aanrader is de wandeling naar Bolsena langs de oever van het meer.

Wij komen zeker terug bij deze familie en in deze prachtige omgeving.

heerlijk vakantieplekje

demoyedirk, 31-7-2014

l'Antica Fattoria is een zeer mooie agriturismo op 2 km van het stadje Bolsena met een eigen strandje aan het meer. De verblijven zijn zeer goed in orde gehouden en van alles voorzien. Het zwembad is groot en mooi gelegen.De eigenaar is een bijenhouder en verkoopt zeer lekkere honing. Supermarkt op 1 km.

Mooie appartementen in goed verzorgd agriturismo

sylvia3003, 27-6-2014

Prima, op kleine loopafstand van meer gelegen agriturismo met eigen strandje met ligstoelen. Keurig verzorgde appartementen met linnenvoorziening. Wifi en zwembad aanwezig, fietshuur mogelijk. Ook geschikt voor kinderen. Erg aardige eigenaar en zoon die altijd voor je klaar staan. We hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Geweldig, sfeervol en mooi appartement

Hans en Wilma, 13-5-2012

Vriendelijk ontvangst door eigenaar, zeer net appartement, wij hadden app. Nr 4 met voor en achter een terras, zodat je zelf kunt kiezen voor zon of schaduw. Wij waren de eerste dagen alleen en hebben genoten van de rust.

De laatste 3 dagen hadden we buren en die hoor je duidelijk praten in onze slaapkamer en ook het huilen van een kind hoor je goed, waardoor wij 's-nachts wakker werden. Dit is voor ons een nadeel. Verder alleen maar lof over onderhoud van tuin en huis en de ligging t.o.v. bolsena. Wel met de auto steeds naar Bolsena, maar voor ons geen punt. Bolsena is een heel gezellig en sfeervolle plaats. Gezellig op een terrasje of een boottocht over het Bolsenameer.

Mooie plek aan schitterend meer

Rina, 2-8-2010

Mooie appartementen, schoon en kleinschalig. Elk appartement met een leuk eigen terras in een voor Italiaanse begrippen goed onderhouden tuin. Aardige en behulpzame eigenaar. Prima zwembad en op 250 m een klein strandje aan het heldere en schone Bolsena meer. Ook hier ligbedden en voldoende schaduw door de bomen. Prettig was de overkapping van de afgesloten parkeerplaats. Bolsena zelf op 3 km. Bij de buurvrouw zijn groenten, fruit,ijn, olijfolie en broodjes te koop.

mooi plekje

R.Hogerheijde, 14-7-2009

2 fantastische weken hier doorgebracht. Heel schoon appartement (is in Italie wel eens anders). Eerste ochtend stond er een potje honing op het terras. Prachtig aangelegde tuin. Toen het wat heter werd was het heerlijk toeven aan het strandje. Er waren ligstoelen en genoeg bomen voor de schaduw. Het water is schoon en niet zo heel koud. Je hebt wel een auto nodig (overdekte en beveiligde stalling). Ontzettend veel gezien: Orvieto, Pienza en naar Rome met de trein vanuit Orvieto (openbaar vervoer is heel goedkoop).

Erg prettige accomodatie!

Lex & Pieter, 2-11-2008

Wij hebben in eind aug./sept. 2008 een zeer prettig verblijf gehad in L'Antica Fattoria. Het weer was ronduit geweldig (zonnig & lekker warm) en daar kom je voor in dit deel van Italie.

Om te beginnen met het enige "minpunt", is dat het gezellige/pitoreske Bolsena op 3 KM afstand ligt, niet echt te lopen ivm drukke weg. Maar dat is ook niet weer een echt probleem, want er zijn parkeerplaatsen (afhankelijk van tijdstip al dan niet betaald) genoeg in/rondom Bolsena!

Het complex ligt erg prettig en op loopafstand van het meer = 100meter. Buurvrouw Theresa verzorgde voor weinig geld lekkere harde pistolet-achtige broodjes, zelf gemaakt dus!

Wij gaven de voorkeur aan het zwembad, waar meer dan voldoende ligbedden en parasols aanwezig waren.

Wij lagen dus het meeste aan het zwembad, het meer het een fijn grit strandje, niet onprettig maar niet onze voorkeur.

Qua accomodatie, een echte aanrader, als je tenminste niet allergisch bent voor Duitsers ;-) want die zijn er graag!

Verblijf begin hoogseizoen 2007

Andries en Tine Maij, 31-10-2007

Verblijf begin hoogseizoen 2007.

Ontvangst keurig. Appartement 2 personen (naam: Girasole) valt in de categorie vrij luxe. Netjes qua onderhoud en uitrusting. Ruimte meer dan voldoende. Tuin rondom appartement zeer fraai en goed onderhouden. Zwembad byzonder fijn en voorzien van voldoende stoelen/ligbedden. Strandje op loopafstand vonden wij wat minder (persoonlijk). Byzonder prettig "buurman" met verse producten zoals wijn, groenten, verse broodjes voor het ontbijt. Vooral gericht op de individuele vakantieganger en o.i. een aanrader. Sfeer prettig . Nadeel is dat het zeer sfeervolle Bolsena niet op loopafstand ligt (ca 3 km). Zoals wij gewend zijn in Italie gastvrije mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Antica Fattoria in Bolsena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Antica Fattoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement L'Antica Fattoria scoort een 8.79 uit 10 op basis van 11 reviews.