Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over La Riserva di Montebello

• 7Mike Faessen10-08-2019

Kleine minpuntjes verder prima

Schitterend uitzicht en mooie locatie iets verder van het dorp af. Zeer gastvrije eigenaar . Kamers wel ouderwets kunnen een update gebruiken. Ontbijt prima en mogelijkheid om s'avonds te eten. Mooi zwembad wel diep voor zeer kleine kinderen.

• 7Patricia05-08-2019

fantastisch

Deze accommodatie is werkelijk zeer charmant, het is niet super luxe maar daar hechten wij niet zoveel waarde aan. De sfeer was heel gezellig en het zwembad was heerlijk. Persoonlijk vonden wij het eten wat minder. Marco (de eigenaar) is een ontzettend vriendelijke en behulpzame man. Het personeel was erg vriendelijk en probeerden aan alle wensen te voldoen. Wat ik wel jammer vond is dat ze gebrekkig tot geen Engels konden waardoor de communicatie moeizaam ging. Al met al hebben wij wel een top vakantie gehad.

• 4E. De Corte01-10-2015

Hier komen wij niet meer terug!

Op het eerste oog lijkt dit een top locatie; mooi uitzicht op het meer, een mooi zwembad en aardige ontvangst. Helaas bleek de ruime kamer verouderd, viezig en de badkamer ronduit ranzig. Het bed kraakte en helaas is de stroom ook niet helemaal consistent. We moesten ons bedwingen om niet een flesje HG schimmelreiniger neer te zetten. Het eten was vrij aan de prijs vergeleken bij restaurants in de omgeving en leek eerder op een opwarm maaltijd dan een authentiek Italiaans menu. Een plek vol potentie maar die de plank volledig misslaat.

• 8Jantine 01-09-2008

super hotel op mooi landgoed

wij hebben in dit hotel gezeten tijdens onze reis door italie. de ligging is geweldig met uitzicht op het meer. het personeel is heel vriendelijk en betrokken. de kamers zijn erg eenvoudig, soms wel aan vervanging toe maar het hele decor maakt dat weer goed. het zwembad is super. het is echt een klein paradijsje. alleen het ontbijt stelt echt niks voor, hier mogen ze wel eens wat aan doen.

Hotel La Riserva di Montebello info

• KluisNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar