Hotel La Riserva di Montebello

HotelWeer vandaag25°14°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor La Riserva di Montebello voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel La Riserva di Montebello in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Drama

gjaltemahenknel
13-1-2016

Op het moment dat je aan komt rijden denk je, hier hebben ze Midsummer Murders op genomen, ziet er echt schitterend uit, het personeel lijkt gecast, maar als je op de kamer komt ben je er snel klaar mee, wat een ramp, het zat vol spinnenwebben, het bed kraakte, niet normaal en mocht je onder de douche durven hij deed het toch niet en de koelkast was ook stuk.

Tot drie keer toe een andere koelkast gekregen, maar helaas.

In het restaurant begonnen ze met het opdienen van het toetje en eindigden met de soep. Misschien nog een keer het script doornemen.

Na 2 dagen ergens in de omgeving een hotel geboekt.

Hier komen wij niet meer terug!

E. De Corte
1-10-2015

Op het eerste oog lijkt dit een top locatie; mooi uitzicht op het meer, een mooi zwembad en aardige ontvangst. Helaas bleek de ruime kamer verouderd, viezig en de badkamer ronduit ranzig. Het bed kraakte en helaas is de stroom ook niet helemaal consistent. We moesten ons bedwingen om niet een flesje HG schimmelreiniger neer te zetten. Het eten was vrij aan de prijs vergeleken bij restaurants in de omgeving en leek eerder op een opwarm maaltijd dan een authentiek Italiaans menu. Een plek vol potentie maar die de plank volledig misslaat.

mooi om te zien

marie jose ron
29-8-2010

Een prachtig plaatje als je komt aanrijden. Mooie tuin, mooi zwembad alleen vielen de kamers een beetje tegen. Ingericht met veel oud spul en nog al druk en een bed dan zo hard kraakte dat je schrik had je om te draaien. De badkamers was echt aan vervanging toe vooral de douche was vies met dikke bruine randen van de kalk, schimmel en vochtplekken. Wij gingen in het stadje eten maar als we teugkwamen branden overal kaarsen waren de tafels prachtig gedekt en zaten de gasten gezellig na te tafelen. De ambiance is er zeker maar de kamers hier waren echt de minste tijdens onze rondreis door Italie.

super hotel op mooi landgoed

Jantine
1-9-2008

wij hebben in dit hotel gezeten tijdens onze reis door italie. de ligging is geweldig met uitzicht op het meer. het personeel is heel vriendelijk en betrokken. de kamers zijn erg eenvoudig, soms wel aan vervanging toe maar het hele decor maakt dat weer goed. het zwembad is super. het is echt een klein paradijsje. alleen het ontbijt stelt echt niks voor, hier mogen ze wel eens wat aan doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Riserva di Montebello in Bolsena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Riserva di Montebello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Riserva di Montebello scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.