ItaliëLazio (Latium)BolsenaAppartementen BolsenaAppartement Agriturismo Podernovo

Appartement Agriturismo Podernovo

ItaliëLazio (Latium)Bolsena

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo Podernovo voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

8.7FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Agriturismo Podernovo

• 9Kees14-08-2017

Verzorgd appartement met prachtig uitzicht!

Borgo Podernovo is een prachtig ruim opgezet landgoed. Alle panden op het terein zijn stijlvol gerestaureerd en gemoderniseerd met een lekker zwembad. Paola is de vriendelijke gastvrouw van Podernovo. Zij is bijna altijd beschikbaar voor vragen. Ze spreekt goed engels wat wel heel plezierig is als iets wilt weten over de omgeving of het appartement.

Verder voelden we ons heerlijk vrij om te gaan en te staan waar we wilden. Het privé strandje aan het meer van Bolsena was ook heerlijk, waar je kunt zonnen en als de wind op steekt lekker op een luchtbed kunnen deinen op de golven van het Meer.

Echt een vakantiebestemming die voor herhaling vatbaar is!

• 8dorothea13-06-2014

Fantastische plek in Italie

Agriturismo Podernovo is heel mooi gelegen , net buiten Bolsena. Het ligt in de bergen met uitzicht op het meer van Bolsena. Beneden is een privestrand, waar ook een vakantiehuisje staat. Op het terrein in de bergen div. huizen, appartementen met veel privacy. Via Francigena loopt langs het landgoed. Fietsen en wandelen veel mogelijkheden. Eigenaars heel aardig en bereid van alles te vertellen in het Italiaans. Orvieto prachtige plaats op 25 km.

• 9marisa22-02-2010

heerlijk rustige aangenaame plek

Voor vertier moet je hier niet zijn, maar als je rustig boven aan het meer van Bolsena (met uitzicht) wilt zitten met een oase van rust en ruimte voor (kleine) kinderen, moet je hier zijn. Geen zwembad, maar wel een privestrand op 3 kilometer rijden aan het meer. Voor brood ed moet je naar Bolsena zelf. In feite zeer basic, maar de inrichting is niet basic.

Appartement Agriturismo Podernovo info

Veilig betalen met