Bed and Breakfast La Rocca

2 reviews over Bed and Breakfast La Rocca in het Nederlands

Een aanrader!

Gunther en Véronique
29-8-2009

Vriendelijk onthaal, vlot Engels sprekende gastheer- en vrouw en een goede parking. Dit logement is goed gelegen om de streek rond Rome te verkennen! De Italiaanse barbecue maakte ons verblijf af... Prijs-kwaliteit is hier uitstekend! Wij komen zeker nog eens terug!

Wat heerlijk, ze spreken Engels !!

Aaltje en Harman Westen
16-11-2008

Roberta en Daniele spreken beiden vloeiend Engels.Corresponderen en boeken kun je ook probleemloos in het Engels doen. Roberta is een fantastische jonge gastvrouw, die je met haar adviezen en tips graag helpt : Adviezen over goede betaalbare eetgelegenheden, wat je zou kunnen bestellen, wat je moet gaan bezoeken en bekijken in de directe en wat verdere omgeving, hoe je daar het eenvoudigste naar toe komt, wat de prijzen zijn enz.enz.

Op een middag werden we uitgenodigd om samen met Roberta zelfgemaakte pasta te bereiden. Succes !! Gaan we thuis ook doen !

Samen met haar gezin (2 meisjes) hebben we genoten van onze handgemaakte pasta met een traditionele saus en vlees en Italiaanse worstjes van de barbeque.

Ook als zijn de kamers niet al te groot, toch is een verblijf in deze B&B een unieke mogelijkheid om kennis te maken met de Italiaanse bevolking.

Het moge bekend zijn, dat een Italiaans ontbijt geen culinair hoogstandje is. Toch maakt de ochtendkoffie onder de veranda heel veel goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Rocca in Bassano Romano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Rocca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Rocca scoort een 9 uit 10 op basis van 13 reviews.