Camping Vigna di Valle

2 reviews over Camping Vigna di Valle in het Nederlands

Vergane glorie

Alex Steems
10-5-2016

Schoon maar oud sanitair. Douches niet warm if voor hele korte tijd een beetje warm,maar niet genoeg om lekker te kunnen douchen. De hele camping is oud en sleets. Investeringen worden gedaan in nieuwe onderkomens,huisjes die dan kunnen worden gehuurd. Lijkt erop dat de camping wird afgestoten. Ligging is prima,direct aan het meer. Veel seizoensplaatsen.

Decent for a few nights

Tarry
20-8-2013

Decent, cheap campsite literally a stones throw from the lake. The manager is gruff but makes an effort to communicate. Very basic shop but reasonable restaurant next door. The beach is a typical Italian public beach and the swimming is great. The only big problem is that there's a big group of regulars one of whom has a karoake machine which he cranks right up and uses to entertain his gang until late in the evening. Don't expect an invite to join them.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vigna di Valle in Anguillara Sabazia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vigna di Valle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vigna di Valle scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.