Camping Parco del Lago

ItaliëLazio (Latium)Anguillara Sabazia

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Parco del Lago voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 9 reviews
+81/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 9 reviews
  • 7.5Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over Parco del Lago

• 10Vera04-08-2015

Fantastische camping: Parco del Lago, Anguillara.

Mooie rustige camping. Met een super mooi uitzicht oo de ondergaande zon. Alle nationaliteiten, ook Italiaans. Mooie ruime plekken, auto bij de plek. Aan het water, maar ook 2e en 3e rij zijn zalig, Iers minder wind en hebben ook mooi uitzicht. Goed restaurant met heerlijke pizza's. Sanitair is wat ouder, of je zegt 'retro', sanitair is stevig, zeer nuttig en werkt prima! Goed warm water om af te wassen en te douchen. En genoeg sanitair. Goede Pedicure op camping (plek 6) die voor mooie prijs je nagels ook lakt of french pedicure maakt. Auto huren kan via de receptie, een dag van te voren vast informeren! Via receptie ook te huur: waterfiets en kano. Kano voor 1 of 2 pers. De kinderen zijn er de hele middag zoet mee! Aanrader! Camping is zeer geschikt om dagjes naar Rome te gaan! Bij terugkomst even zwemmen! Deze camping is super! Voor tent, caravan en camper.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Anna09-07-2013

Heerlijke plek

We staan op het moment op de camping. Een heerlijke camping met prachtig uitzicht. Plaatsen liggen direct aan het meer. Het meer is heel schoon (er mogen ook geen motorboten op), heerlijk om in te zwemmen, zeilen, surfen of dobberen met luchtbed. Er zijn hier veel verschillende nationaliteiten, wat erg leuk is. Lekker restaurant. Het sanitair is gedateerd maar wel schoon. Personeel is heel vriendelijk. Goede uitvalsbasis om rome te bezoeken

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Sanne10-08-2012

Lekker rustig, maar zeer weinig faciliteiten

Rustige camping met mooie, schaduwrijke plaatsen. Een klein strandje aan het meer, maar voor de grootte van de camping groot genoeg. Een voetbalveld / volleybalveld voor de kinderen. Dit ligt wel wat afgelegen.

Het restaurantje is goed. Het is een echt campingrestaurant, maar je hebt genoeg keuze, het smaakt goed en is niet te duur. Ook voor uitgebreider uiteten is het goed te doen.

Voor een uitstapje naar Rome of de rest van de vele bezienswaardigheden in de buurt ligt het perfect. Een busje haalt je op bij de camping en met de trein is alles te bereiken.

We hebben een super vakantie gehad!

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Roel-Jaco08-06-2012

Mooi ligging

Ligging aan een prachtig meer Niet al te ver van Rome Gedateerd sanitair Vriendelijk en bereidwillig personeel

• 5Staat v/h sanitair
  • 8hha_lousberg09-08-2011

Fijne CAMPING

Camping ligt direct aan meer en biedt ruime plaatsen met vele beschutting van bomen. Personeel is vriendelijk. Warm water systeem is ene tikje onhandig als je het nog niet kent (eerste keer koud gedouched). Het vervoer naar Rome kan volledig met shuttle busGe of lijnbus + trein. Onze ervaring leert dat met eigen auo naar station van Anguilara (40 minuten naa Rome) of eventueel naar "ipogeo del Otavio" (< 20 minuten) wat sneller gaat en ook vroeg vertrek toelaat. Met goede navigatie en voorbereiding hoort de auto ook tot de mogelijkheden. We zijn zelf naar een parkeerplaats vlak bij het vaticaan museum (bij metro station CIPRO) gereden op zaterdag ochtend en 's middags weer terug. Helaas was het topdrukte en stond er al een rij van 1,5 uur wachten om 8:15 u (een kwartier voor openingstijd). Gezien het feit dat de parkeerplaats dichtbij het gelijknamige metrostation lag was het een prima uitvalsbasis om de diverse interessante locaties te bezoeken. De metro rijdt frequent en 1 eu / rit

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9frans en carla metz10-07-2011

fantastisch en genoten

we hebben een fantastische 14 dagen gehad op jullie camping en het eten in het restaurant was een complete verrassing en zeer vriendelijk kwa prij. Een extra compliment voor de werkelijk bijzonder aardige winkelhouder op jullie camping. zo behulpzaam en attent. we willen zeker een keer terug komen. Frans en Carla Metz Ps het was bijzonder dat we zo snel en gemakkelijk vanaf de camping per bus en trein in Rome konden komen en ook nog goedkoop!!

• 9Eetgelegenheden
  • 5L. Mostert06-07-2011

Geweldig uitzicht op een matige camping

Vorige week hebben we een aantal dagen met de tent gestaan op deze camping. Het heeft een geweldige ligging met een prachtig uitzicht. Aanrader om hier met een camper te staan zodat je je eigen voorzieningen bij de hand hebt. Ben je met een tent? Dan ben je dus afhankelijk van het smerige sanitair en is het wat ons betreft geen aanrader. Eten in het enige restaurantje van de camping is matig, voor meer restaurants moet je de auto in om naar 1 van de dorpjes te rijden.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8G.Peeters15-06-2008

Mooi gelegen camping direct aan het meer, zeer vriendelijke medewerkers. Goede uitvalsbasis naar Rome, Tivoli en de kust. Honden (mi.gelukkig) niet toegestaan.

• 7Anne10-05-2008

Een camping die aan een prachtig meer ligt. Er zijn niet zoveel facaliteiten op de camping. Er is wel een speeltuintje voor kleine kinderen tot een jaar of 8 en een voetbal en volleybalveld. De camping ligt op een perfecte afstand om Rome te gaan bezoeken. De medewerkers op de camping zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben een reis gemaakt in april/mei en hebben genoten van het prachtige weer!

• 7Eetgelegenheden

Camping Parco del Lago info