Bed and Breakfast Al Vicolo dei Pescatori

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag11°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Al Vicolo dei Pescatori voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Al Vicolo dei Pescatori in het Nederlands

Gastvrijheid,uitzicht, ontbijt!

Renske Leder,
8-8-2017

Wat een fantastisch plekje in een smal straatje in dit vissersdorpje.

In stijl gerenoveerde ruime kamers, sommige met uitzicht op het meer (wij hadden eentje met uitzicht op de overburen;-)) fris beddegoed, alles super netjes en schoon. Grote verrassing was het ontbijt, waarvoor je kon kiezen uit 3 geegenheden in de buurt.Op aanraden van eigenaar Federico (spreekt Engels en zelfs beetje Nederlands ) zijn we naar de Pasticceria geweest, en daar genoten we elke ochtend van cappuccino ,zalige croissants en andere Italiaanse zoetigheden.

Federico's eigen restaurant La Nepitella is pal tegenover zijn B&B, hij tovert heerlijke vis en pasta tevoorschijn uit zijn keukentje.Heerlijke wijn erbij, tot 's avonds laat buiten zitten en dan alleen de trap op naar je eigen kamer, ideaal! Wij komen terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Al Vicolo dei Pescatori in Anguillara Sabazia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Al Vicolo dei Pescatori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.