Appartement Agriturismo Casale le Crete

ItaliëLazio (Latium)Acquapendente

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo Casale le Crete voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 7.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Agriturismo Casale le Crete

• 10Lenneke10-08-2017

Gewoon heerlijk

Drie weken mogen verblijven op deze fijne plek. Het huisje en het tuinmeubilair stralen weinig luxe uit en mede daardoor waren onze verwachtingen niet al te hoog gespannen. We hebben echter een heerlijke vakantie gehad! Zwembad voor de kinderen met voldoende ruimte er om heen (ook in de schaduw), tennisbaan, speeltuintje voor jongere kinderen. Er waren in onze periode ook andere gezinnen met kinderen die allemaal gezellig met elkaar speelden. Het wemelt van de uitstekende restaurants en leuke dorpjes. Een aantal wel op iets verdere afstand (45/60 minuten). Als kers op de taart is daar Eline, de Nederlandse gastvrouw. Niets is te veel voor haar. Van tips over wat te bezichtigen, waar te eten, het oplossen van eventuele mankementen tot het reserveren van restaurants en het regelen van privé rondleidingen in een kasteel. Wat ons betreft een absolute aanrader.

• 9René en Pauline Witsiers-Hanen.10-11-2016

Geweldige accomodatie en gastvrouw.

Wij hebben met onze twee kinderen van 7 en 9 jaar oud drie weken mogen genieten van deze geweldige accommodatie. De appartementen zijn mooi en zeer schoon en van de nodige gemakken voorzien. Het ligt wat hoger zodat je een mooi uitzicht over het dal hebt. Er is een kleine speeltuin ( behoorlijk nieuw ) een gratis gezamelijke wasmachine een mooie tennisbaan met kunstgras en een heerlijk mooi zwembad. De Nederlandse en tevens gastvrouw Eline is er elke dag om voor iedereen vragen te beantwoorden of problemen op te lossen en geeft met liefde en plezier alle info wat je zou willen weten. Dit doet ze geweldig goed en hebben haar als een zeer prettig persoon ervaren. Al met al hebben we er een hele fijne vakantie gehad en hebben meteen geboekt voor drie weken in 2017.

Eline de Vries, Manager, 14-12-2016

Dank Pauline en Rene voor jullie recensie. Jullie waren fantastische en respectvolle gasten en ik ben blij dat ik jullie volgende zomer weer mag verwelkomen. Lieve groeten aan alle vier en tot volgend jaar!

• 9Marjon06-06-2016

Lekker plekje...

We hebben in mei een weekje in appartement Origano gelogeerd. Het was simpelweg een lekker plekje. Mooi zwembad en prachtige tennisbaan. Er was een probleem met het warm water, maar dat werd dezelfde dag opgelost. De bank was iets minder, maar die wordt vervangen. Eline is heel behulpzaam, kan je leuke dorpjes in de buurt aanraden en uiteraard ook de juiste restaurantjes. Zeker een aanrader, het is een prachtige omgeving.

Eline, Manager, 31-07-2016

Dank Marjon voor je beoordeling! Jullie waren hele fijne gasten, ik hoop jullie een volgende keer weer te mogen ontvangen. Lieve groeten aan beiden, Eline

Appartement Agriturismo Casale le Crete info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij