ItaliëFriuliVivaroHotels VivaroHotel Gelindo Dei Magredi

Hotel Gelindo Dei Magredi

ItaliëFriuliVivaro

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Gelindo Dei Magredi voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 6 reviews

9FenomenaalScore uit 6 reviews

0Tonen op kaart

6 Reviews over Gelindo Dei Magredi

• 9Geert Nieuwenhuis24-08-2021

Romantisch en echt Italië!

Fijne bijzondere camping. Je staat geweldig onder de druivenstruiken in de schaduw. Door de vele bomen is er ook niet veel wind dus een ventilator is wel aan te bevelen. Ook voor de steekvliegen. Wij hebben zeer genoten van het zwembad met peuterbad en het barretje wat erbij zit. Het sanitair is oud maar wel prima passend bij de agriturismo. Stroom en water direct aan je camperplek. Wassen met de wasmachine is gratis. Hele leuke plek om zo een paar nachten te verblijven. Restaurant is leuk maar zou volgende keer naar de pizzaboer verderop gaan.

• 9Hanny & Ton16-08-2018

goede camping met ruime plaatsen en behulpzame fam

wij hebben een prachtige grote kampeerplaats gehad. ( 15 juli - 20 juli 2018 ) Er zijn 2 restaurants. Het restaurant buiten de camping werd door ons zeer goed beoordeeld. Echte italiaanse gerechten.Zwembad, sanitair, alles goed.

• 9Kim31-07-2018

Geweldige agriturismo camping

Geweldige agriturismo camping. Super leuke en nette plaatsen onder de druivenranken, naast de rozemarijn en salie struiken. De camping is onderdeel van het landgoed van het hotel. Er is een heel leuk zwembad, met peuterbadje met fijne ligstoelen, bedjes en parasols. Een heerlijk restaurant met typisch Italiaanse keuken. Er wordt paardgereden en er zijn wat boerderij dieren. Wij hebben met ons dochtertje van 2 enorm genoten van ons verblijf. Een aanrader!

• 9Kees Mossing05-06-2017

Een fantastisch verblijf op de camping.

Camping plaats(en)groot genoeg. Mooi onderhouden en vooral plaats W 11 perfect door de boom die prima schaduw biedt. De toiletten zijn goed, schoon evenals de douches. Al zouden er wat meer mogen zijn vooral als het vol is. Een dames toilet en douche en een heren toilet en douche is niet voldoende als er veel bezoekers zijn. Maar wij hebben hier prima verbleven en komen graag terug. Het restaurant is perfect, goed eten voor een schappelijke prijs. Zeer gastvrij en een heerlijk verblijf op een boerencamping zoals wij dit zagen. Veel van het eten en drinken is van eigen bedrijf. Mille grazie.

• 8Diana06-08-2015

fijne camping

De kleine camping bij het hotel is heel fijn om een paar dagen te verblijven, hele mooie grasplekken met schaduw van druivenranken en lekker zwembad met terras om een prosecco op te drinken. Je kunt in het hotel ontbijten en eten als je dat wilt. In het dorp kun je terecht voor boodschappen bij de kruidenier. Het sanitairgebouw is wat beperkt als de camping vol zou staan.

• 9Mélanie18-07-2013

Geweldige camping!!!

Heerlijk eten in het restaurant!! Typisch italiaans met allemaal verse producten van het land echt verrukkelijk! Leuk klein zwembad hele aardige mensen goede gastheren. Er word veel georganiseerd maar daar heb je op de camping geen last van. Vooral leuk voor kinderen tot 13 14 jaar. grote staanplaatsen. Er is een manege en een soort kinderboerderij. Je kunt ook paardrijles nemen. Vivaro is niet zo indrukwekkend maar omliggende plaatsjes als pordenone zijn leuk!

Hotel Gelindo Dei Magredi info

Veilig betalen met