Bed & Breakfast Isonzo

ItaliëFriuliTurriaco

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Isonzo voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

1 Reviews over Isonzo

• 8E. Wessels14-05-2012

Mooi en schoon maar niet om te herhalen.

Deze B & B vond ik bij touroperator waar hij uit 90 beoordelingen een 9.2 scoorde, heel hoog! De foto's waren mooi, prijs was goed én er was een zwembad. Leek perfect. De foto's bleken te kloppen, het zag er zeer verzorgd uit en de kamers waren uiterst schoon. De eigenaar, Tiziano, was vriendelijk en erg behulpzaam. Maar het zwembad bleek nog leeg te staan en ook de airco was nog buiten gebruik, terwijl wij het vanuit het koude Nederland toch echt (te) warm hadden. Dan maar 's nachts het raam open. Slaat vanaf 6.00 de kerkklok minutenlang! Het ontbijt is elke dag hetzelfde en typisch Italiaans, vooral zoetigheid. De bunker waar het eetgedeelte is, is koud. Voor kinderen is er niks te doen. De omgeving is mooi en Tiziano kan je precies vertellen waar je naar toe moet. De snack die hij ons aanbod ivm het late arriveren bleek prijzig te zijn. De pizzeria in het dorp was waarschijnlijk goedkoper en beter geweest. We schrokken van de eindafrekening! Almettal goed, maar niet om te herhalen

Bed & Breakfast Isonzo info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar