ItaliëFriuliTriesteHotels TriesteHotel Nuovo Albergo Centro

Hotel Nuovo Albergo Centro

ItaliëFriuliTrieste

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Nuovo Albergo Centro voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 5 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 5 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Nuovo Albergo Centro

• 10ryan bitt21-05-2016

Ik vond het geweldig

Op minimale afstand van het centraal station, in hartje Trieste een geweldig hotel. De eigenaren zijn zeer gastvrij en zorgen voor een huislijke sfeer. Het hotel is betaalbaar en zonder bijkomende kosten. Betaalbaar, nette kamers, altijd open voor vragen. Probeer ook de diverse goede restaurants in de buurt.

• 9Rosa Hortin12-05-2016

Nice budget hotel in heart of Trieste

nice place, v clean and in the historic centre whilst close to train station. Great breakfasts, pleasant helpful staff and clean, nice rooms. When we needed help about day trips the staff were very helpful. Hotel is very safe and secure.

• 8heer van Kempen04-06-2012

Prima hotel voor lage prijs

Mooie plek in centrum, prima kamer en zeer vriendelijke medewerkers.Aanrader!

andrea, collaboratore, 12-05-2016

dear heer van Kempen, thank you very much for your review, it's very important to us knowing that you enjoyed your stay at Nuovo Albergo Centro. We hope to see you again in Trieste in future and we'll be glad to welcome you again. Best regards Andrea

• 7leandra21-06-2011

leuk hotel voor even

ik ben 2 nachten in het hotel geweest en vond het een leuk hotelletje, niet zo groot en de mensen waren erg aardig! het ontbijt was ook super goed voor elkaar, alleen de bedden waren een beetje hard, en het is gehorig in de kamer , je hoort het drukke verkeer buiten goed!

andrea, collaboratore, 12-05-2016

Dear Leandra, thank you for sharing your experience .We do our best to offer a good service and a breakfast that could satisfy all the travellers. We hope you'll come back to Trieste and Nuovo Albergo Centro. Best regards Andrea

• 4T. v.d. Berg19-09-2008

Dit nooit meer

dit dus nooit meer. bloedhete kamers, voorbijrijdend verkeer, zeer onpersoonlijk. wel erg eenvoudig. de ramen waren aan elkaar gemaakt met stalen driehoeken, en verrot, hoezo Nuovo? zeeeer gehorig.

andrea, collaboratore, 12-05-2016

Dear Bergval, sorry you have not enjoyed it, we can report that the hotel has been completely renovated. We hope to have you our guest again in Trieste Yours sincerely Andrea

Hotel Nuovo Albergo Centro info

Building information