Kleine hotels
Hotel Alla Posta

We hebben een aantal aanbieders voor Alla Posta voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Alla Posta in het Nederlands

Zeker voor herhalinge vatbaar !!!!!!

Marina
22-7-2011

Hotel "Alla Posta" is een uitstekend hotel. Het ligt op een centrale plek voor het maken van uitstapjes en de tram naar Opicina stopt voor de deur. Het personeel is heel vriendelijk en het hotel straalt een gemoedelijke sfeer uit. We hadden een mooi balkon met een prachtig uitzicht op het Piazza Oberdan . Alles was heel schoon,een mooie lichte ruime kamer en een prachtige badkamer. Het ontbijt was erg uitgebreid en meer dan genoeg. We vonden het ook heel fijn dat we onze bagage op de dag van vertrek ( het vliegtuig vertrok om 21.00 uur ) in een kamertje mochten laten staan zodat we op deze dag ook nog zonder bagage konden rondtouren. We komen hier zeker terug !!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2011

Een goed stadshotel.

Carine
23-7-2009

Heel goed gelegen, dichtbij alle bezienswaardigheden. De buitengevel ziet er nogal oud uit maar de kamers zijn allen gerenoveerd en heel modern ingericht. Enig minpuntje is dat het nogal gehorig is. Je hoort niks van het straatverkeer maar wel geluiden van de kamers boven je. Toch een aangenaam verblijf gehad. Goede prijs-kwaliteit.

Gereisd Met partner in Thu Jul 23 2009 18:41:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• AdresPiazza Oberdan 1 34100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alla Posta in Trieste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alla Posta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.