Vakantiehuis Casa Roman Italia

Italië, Friuli, Sacile

9.5Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Roman Italia voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

28 reviews over Vakantiehuis Casa Roman Italia

• 2019
    10Van Gestel - Nijs31-07-2019

Een ware Italië ervaring. Deze vakantiewoning is rustig gelegen op wandelafstand van het zeer mooie centrum. Het vakantiegevoel is alom aanwezig. Bezienswaardigheden, eet- en drinkgelegenheden in overvloed, alles gedetailleerd beschreven in een road book. Goede prijs-kwaliteit. Het vakantiehuis is top, ruime kamers, airco, keuken volledig ingericht, kortom alle luxe is aanwezig. Een echte AANRADER.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Dick van Dijk28-04-2019

voor herhaling vatbaar

temperatuur soms extreem zeer goed bevallen

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    10Ann en Cian Matte04-08-2018

Rust & uitstapjes, een fantastisch vakantiehuis !!

Aangezien we Casaroman Zonhoven (Nadia en Giacomo) al ruim 11 jaar kennen , konden we met een gerust hart naar Italië vertrekken. Het huis is PICCOBELLO , alles is voorzien met ruime kamers en kwalitatieve boxspring-bedden. We hebben een wagen gehuurd om vrijheid te hebben in de uitstappen. Voor herhaling vatbaar. Alles wat familie Roman doet is goed !! Bedankt

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

9ronald03-09-2016

Ware Italiaanse leven

Prachtig huis in rustige, echt Noord-Italiaanse omgeving aan de voet van de Dolomieten. Veel te zien in de omgeving. Let wel op (de protectie) voor de muggen in de zomer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Bert Rogiers21-07-2016

Uitstekend, zéér mooi gelegen. Veel te zien!

Voor jong en oud vanalles te beleven. Dankzij de beschikbare infogids, onvergetelijke uitstappen gemaakt. Je leert het echte Italië kennen op unieke plaatsen. De ligging van het vakantiehuis is uitstekend, een echt gezellig stadje.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Robbert Linger20-08-2015

Voelde als thuiskomen!

Mede door Casa Roman hebben wij met onze familie (gezin+schoonfamilie) een erg mooie vakantie beleefd in Sacile. Temperatuur lag gemiddeld op 37 graden. Het huis zelf en de ligging van Casa Roman gaf iedereen het gevoel van thuiskomen. We konden vanuit hier overal heen en dat hebben we ook zeker gedaan (o.a: Venetië, Padoa, prosecco tour, Aqualandia en andere zwemlocaties voor de kinderen). Aangeboden info over de omgeving laat je ook niet thuisblijven. Dank daarvoor mevrouw Roman (prettig de goeie contacten via de app) Sacile is Italië op zijn puurst. Een erg vriendelijke ervaring. Hoop eens terug te keren, want de boxspringsbedden uit Utrecht liggen super. Ik heb de naam van de leverancier genoteerd.

Met vriendelijke groeten uit Utrecht, Robbert Linger

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9G. van de Poll03-08-2015

Een zeer comfortabel appartement

Dit is een super schoon en comfortabel appartement. De bedden die zijn erg goed. Dit is zeker het vermelden waard. Wat ook erg prettig is, dat er airco aanwezig is. Wij hebben 2 weken prachtig weer gehad. De infomap met veel informatie over uitstapjes, restaurants etc. is echt handig. Er is zoveel te zien in de omgeving dat 2 weken gewoon te kort zijn .Bv. Venetië, Triëst, het meer van Barcis etc. De eigenaars doen er echt alles aan, om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ze staan altijd voor je klaar. Ik denk als je er eenmaal geweest bent, dat je zeker nog een keer teruggaat. De ideale plek om Noord - Italië te ontdekken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Anita29-08-2014

Prachtig!

Het vakantiehuis was kraaknet en zeer comfortabel! Schitterend weer en dank zij de info die iwij van de supervriendelijke eigenaars gekregen hebben wij heel mooie plaatsen ontdekt! Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 10Stefan07-04-2014

Schitterend

Prachtig appartement met een zeer mooie inrichting en een mooie tuin. Alles wat nodig is, is aanwezig. Supervriendelijke eigenaars. Wij komen zeker terug. Bedankt Nadia en Giacomo

Gereisd met partner in februari 2014

• 9Dierickx Claude05-04-2014

Zeer aangename plek

Wij waren met een groep mensen in casa Roman Italia in Sacile. Iedereen was in bewondering voor deze plaats en voelde zich onmiddelijk thuis !

Gereisd met vrienden in maart 2014

Vakantiehuis Casa Roman Italia info