Reviews over Pasiano di Pordenone

Villa Luppis is een bijzondere ervaring

pieter,
    17-9-2010

Gelegen in de middle of nowhere is villa Luppis een bijzonder oase van rust.

De oude authentieke gebouwen en inrichting van het hotel en de kamers ademen de sfeer uit van een vorige eeuw.

De tuin is bijzonder fraai en het is een genot om daar in de vroege morgen het voor Italiaanse begrippen prima ontbijt te nuttigen terwijl de zon opkomt.

Het restaurant is van hoog nivo, met voornamelijk vis op de kaart. Voor iemand die daar niet van houd een teleurstelling.

In de tuin ligt een prachtig en groot openlucht zwembad.

Voor iemand die een of meerder dagen in een authentieke sfeer tot rust wil komen een prima hotel.