Appartement Sunbeach

1 review over Appartement Sunbeach in het Nederlands

Nooit meer

Annie Heijnen
9-8-2011

App. voor 8 personen geboekt en betaald, krap app voor 6 personen gekregen. Voldeed niet aan beschrijving. Ligging boven parkeergarage, ingesloten tussen hoge muren. Van het beloofde gedeeltelijke zeezicht niets gezien. Keukeninventaris slecht, een stopcontact voor alle apparatuur op het keukenblok. Terras niet te gebruiken door 6 personen, te klein en de aircokast stond hier ook nog op. Toiletbezoek van de buren zichtbaar kunnen volgen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Sunbeach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunbeach in Lignano Sabbiadoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunbeach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.