Appartement Parco Hemmingway

ItaliëFriuliLignano Sabbiadoro

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Parco Hemmingway voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Parco Hemmingway

• 6Paul06-09-2009

Geen aanrader

Een rondom een verouderd zwembadje aangelegd appartementen complex. Ons apartement was zeer ruim, geweldige goede airco, nette keuken. Bedden onvoldoende (hard). Het balkon aan de kleine kant. Wat ons nogal gestoord heeft is de luidruchtigheid van de gebouwen ('s nachts als de jeugd arriveert een enorm kabaal), de smerigheid van het zwembad (water troebel, randen vies, overal rotzooi). Je ziet dat er geen supervisie aanwezig is. Nb. de sleutel moest aan de andere kant van Lignano afgehaald worden, en ondanks dat gegarandeerd is dat je om 16:00 uur in het appartement kunt, konden wij pas om 18:00 uur binnen. Het vrije strand kan alleen met auto en is overvol; de geexploiteerde stranden 17 EUR per dag voor 2 bedjes en parasol. Restaurantjes redelijk, doch gericht op volume. Venetie met de trein (10 EUR vv); een ervaring. Lignano begint op het Salou van Italie te lijken; voor de jeugd volop herrie en drank, voor gezin en oudere toerist niet aangenaam. Wij nooit meer!

• 4Marieke20-07-2009

Niet voor mensen die echt van Italie houden

Ruime appartementen, vooral ook erg schoon. Ligging t.o.v. het strand: is zeker met kleine kinderen niet te lopen, hiervoor heb je echt de auto nodig. Wel eetgelegenheden en winkeltjes (bakker, supermarktje) op loopafstand. Helaas werden alle overige appartementen bezocht/bewoond door (jonge) mensen uit Oostbloklanden die overdag en 's nachts voor erg veel overlast zorgen als overmatig drankgebruik (ook bij het gemeenschappelijke zwembad), herrie, rotzooi en hele nachten geluidsoverlast (muziek en schreeuwen). Voor ons een plek (gebied) om niet meer terug te keren: deze plaats (Lignano) mag je geen Italie noemen...

• 8lemmens D05-11-2005

Mooie vernieuwde app. met overdekte staanplaats voor de wagen.Zeer groot terras en nog een extra groot zonne teras

Appartement Parco Hemmingway info

Veilig betalen met