Hotel La Pergola

Hotel La Pergola
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor La Pergola voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Pergola in het Nederlands

Met jonge kinderen

Aangename verrassing

Michel
22-7-2011

Hotel groter dan verwacht, maar niet te groot. Perfect voor kinderen. Prima, groot en schoon zwembad. Personeel zonder uitzondering zeer vriendelijk en dienstbaar, geen vraag is teveel en wordt direct behandeld.

Ligging: 10 minuten wandelen van het mooie zandstrand, perfect voor zonaanbidders, groot of klein. Schone, nette en prima kamers, voorzien van airco, kluis, balkon en behoorlijke mini-koelkast. Prima Wifi-oplossing, al is het bereik wel beperkt. 's Avonds kun je rustig buiten zitten, geen last van verkeer (en dat in Italie!!), en blijft de bar open in alle redelijkheid. Behoorlijk wat restaurants op loopafstand. Parkeren prima, met actieve nachtwaker.

Dus...aangename verrassing, prima naar ons zin gehad. En nu niet allemaal dit hotel gaan boeken, we willen namelijk graag nog een keer terug.

heel net en kindvriendelijk hotel

Vincent Baeten
2-8-2010

Lignano zelf is een oertypische Italiaanse badplaats, met zijn voor- en nadelen, maar dit hotel verdient een heel goede waardering, en blinkt uit ten opzichte van alle andere in de buurt gevestigde (verouderde hotels). Het hotel was zeer net met mooie en ruime kamers. Wij hadden een familiekamer (5 p.) ; best wel vragen om een terras te krijgen. Het eten is zeer gevarieerd en zeer lekker. Er is een mooi zwembad en er zijn meerdere plekken waar je zowel als volwassene als als kinderen kan ontspannen. Een aanrader. Een bezoek aan Venetië en Triëste zijn perfect mogelijk (ongeveer een uur rijden).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Pergola in Lignano Sabbiadoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Pergola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.