Aparthotel Green Village Resort

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag7°-4°
Aparthotel Green Village Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Green Village Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk verblijven hier!

Eveline van Corstanje,
4-12-2017

Prachtig resort met veel mooie bomen en planten, mooi schoon zwembad, accommodatie fris en alles wat je nodig hebt aanwezig, kortom heerlijk verblijven hier!!!

Kenmerken

4-12-2017

Geweldig!

Familie Smeets,
19-8-2017

Een bewuste keuze deze accommodatie,wij verbleven in een Royal appartement Geweldig. Wat een ruimte, heerlijk. Het is er super schoon en iedere dag komen ze poetsen en de handelen verschonen, bedden werden alleen opgemaakt maar dat is ook prima. Het is er rustig een mooi zwembad,genoeg ligbedden voor iedereen. Je krijgt aparte handdoeken voor het zwembad. Welness is apart gemaakt de sauna en turkish bath ff chillen kan hier prima. Bij het zwembad zijn wc's,kleedkamers en douchen.Er is een Poolbar die open is van 10 uur tot 19 uur en hier krijg je drinken, ijsjes,iets voor de kleine trek of de lunch is hier ook goed te doen. Wij hadden vol-pension en de lunch vonden wij wat tegenvallen,het eten was nar onze mening zowiezo meer gericht op de Duitsers. Maar je kunt er absoluut goed eten. Ontbijt is van 7.30 tot 10 uur Lunch van 12.30 tot 1.30 uur Diner van 19.00 uur tot 8.30. Het personeel is zeer vriendelijk en ja Valentino houdt alles goed in de gaten en strak onder controle!

Ideale locatie voor een relaxte vakantie

Marlies,
12-8-2017

Mooi, schoon, verzorgd vakantie complex. Wij verbleven in villa Harmony, een heel ruimtelijke twee-onder-een kap woning. Goede airco in alle ruimtes afzonderlijk te regelen, veel kastruimte, goede bedden, perfecte douche en niet gehorig. Wij verbleven op logies basis en hebben 2x in restaurant gegeten. Voorgerechten buffet is heel uitgebreid, veel vis. Hoofdgerechten is beperkt. Kwaliteit is goed. Binnen 10 minuten ben je met de auto in Lignago Pineta of Sabbiadoro waar veel goede restaurantjes zitten.

Zwembad is heel schoon. Een groot pluspunt: er zijn ruim voldoende bedden en parasollen, geen handdoekjes leggen! 1 minpunt: het adults-only gedeelte zit vol met kleine kinderen en er is geen toezicht.

Animatie is inderdaad vooral gericht op kleinere kinderen. Dit was voor ons geen gemis omdat we elke avond naar 1 van de omliggende plaatsjes gingen.

Een perfecte locatie wanneer je het geen probleem is om de auto te pakken of te fietsen

Neckermann Reizen

Leuk maar niet nog een keer

aac,
28-7-2017

Ook al hebben we een leuke vakantie gehad ik denk niet dat we nog eens teruggaan. Er valt in de omgeving echt heel weinig te doen en te zien.

minpunten:

Hotelkamer is aan de kleine kant voor 2 volw en 1 kind. Huisje is ruimer.

weinig animatie, ook elke dag hetzelfde

zwembadwater te koud

Pluspunten:

Lekker gegeten, maar echt weinig warme keuze

Overal heel proper, behalve onze douche(schimmel)

vriendelijk personeel

Geweldig

Aim
15-9-2016

Super Vakantie gehad! Schoon,mooi, super survice in 1 woord geweldig!

Als ik een nadeel zou moeten noemen, dan was het voor ons de afstand naar het centrum. ( maar wisten we natuurlijk van te voor)

super vakantie

Minivic01
31-7-2016

heel mooi huis, vriendelijke mensen, mooie omgeving, gewoon super

Genieten in een mooie en luxe omgeving!

Barbara
25-7-2016

Wij verbleven in juli 2016 een week in een villa. Een prachtig luxe huis, modern ingericht met een grote afgesloten tuin waar de auto ook geparkeerd kan worden. Het huis heeft een ruime woonkamer met open keuken (geen waterkoker/koffiezetter), 2 ruime slaapkamers op de 1e verdieping en 2 moderne badkamers. Bedden zijn opgemaakt en er zijn handdoeken beschikbaar, ook badhandoeken voor het zwembad. Het park is goed onderhouden met veel groen, het is niet massaal. Het zwembad is heerlijk en er was altijd voldoende plek (ligbedden + parasol). Strand is goed bereikbaar met de auto of fiets. Van het restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt, wel van de poolbar waar diverse gerechten (tosti, salade, patat, ijs etc.) van goede kwaliteit verkrijgbaar zijn. Animatie is gericht op kleine kinderen, maar onze jongens van 15 hebben zich prima vermaakt. Klantvriendelijk en goed engels sprekend personeel.

Achteraf gezien hadden we graag 1 week langer gebleven, wij gaan ook zeker een keer terug.

3de keer en nog steeds TOP

Bjorn Jacobs
1-7-2016

- Super voor gezinnen met kleinere kinderen

- Appartementen, modern, proper, alle comfort, heerlijke bedden, vlak bij het zwembad

- Restaurant is super: voorgerechten in buffetvorm maar pasta's en hoofdgerechten worden netjes op bord geserveerd (aan het buffet), kwaliteit en variatie top

- Ontbijt buiten in overdekt terras, variatie heel goed, speciale wensen worden ingevuld

- Service: heel vriendelijk en hulpvaardig personeel, afgestemd op gezinnen met kleine kinderen

- Animatie: kleinschalig hotel dus niet overdreven maar toch overdag animatie en ook 's avonds kindershow

- Extra verwarmd zwembad (+ 32°C) aan de wellness zodat kleine kinderen bij minder weer toch het water in kunnen

Prima verblijf voor ontspanning en inspanning

Maike Simons
17-9-2013

Het verblijf voldeed aan de verwachtingen, schoon, mooie kamers en materialen, niet zo massaal en de medewerkers waren vriendelijk in het algemeen. In de avond was het animatieprogramma echt op de kleintjes gericht en was de muggenspray onmisbaar, maar dat laatste hoort bij deze streek. Er zaten goede horren in de ramen. Het keukentje is compleet, de twee kookpitjes niet op dagelijks uitgebreid koken berekend, maar wij hadden halfpension. In het buffet zit wel veel herhaling, enigizins beperkte keuze maar wel goed. Wij zijn niet met de shuttle naar het strand geweest, bij het zwembad was het prima vertoeven en heb je allerlei gemakken bij de hand, daarnaast zijn in de omgeving mooie stadjes en Venetie te bezoeken.

Super vakantie

David
27-8-2013

Wij verbleven hier 2 weken met onze 6 jarige dochter. Appartementen zijn ruim, er is nooit plaatsgebrek aan het zwembad. Na 2 weken werd het buffet wat eentonig maar wat wil je anders. Aanrader voor families met kinderen. Personeel heel vriendelijk en het ganse resort heel clean. Niets op aan te merken.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Green Village Resort in Lignano Sabbiadoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Green Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.