Appartement Centro Vacanze Albatros

ItaliëFriuliLignano Sabbiadoro

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Centro Vacanze Albatros voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 6 reviews

0Tonen op kaart

7 Reviews over Centro Vacanze Albatros

• 8marjanka28-02-2013

Zeer mooie plaats

Goede verzoring door het albatros team, daarnaast op kruipafstand van het strand. Wij boeken altijd met strandbedden wat een echte aanrader is. Alles dicht in de buurt, bakker, supermarkten , leuke tentjes etc. Ook voor gezinnen met kinderen een echte aanrader

• 8Ed22-08-2011

Mooi park ondanks beperkingen van Lignano zelf

Het park is mooi, de huisjes zijn goed onderhouden en schoon. Ruimte is erg beperkt, maar wel optimaal benut. Gelukkig erg weinig Nederlanders (sorry, maar die zijn altijd veel te nadrukkelijk aanwezig). Animatie team is erg nadrukkelijk aanwezig, wij zaten vlak bij het zwembad (dat helaas tussen 1 en 3 dicht is, wat niet in de folder stond) en dan zou je je kunnen gaan ergeren aan alles wat georganiseerd wordt voor de mensen die zichzelf niet kunnen vermaken op een vakantie. Het mag duidelijk zijn: ik ben geen voorstander van entertainment op elke avond van mijn vakantie. Maar meningen verschillen gelukkig. Lignano zelf is niet veel aan, veel appartementen en hotels, en er wordt nog steeds bijgebouwd. Vanaf Albatross is het nog wel even een eindje wandelen om in de drukte te komen. Een groot voordeel is dat je op het strand twee stoelen en een parasol ter beschikking hebt, tijdens je verblijf. Dus geen gezeur met het neerleggen van handdoeken. Schone zee, langzaam aflopend.

• 7Leony03-09-2010

Als je van veel Duitsers houdt....

Net terug van een weekje Lignano Sabbiadore. Na een week Toscane viel dit een beetje tegen. Erg toeristische plaats met weinig mogelijkheden tot leuke uitstapjes (op Venetie en een aantal plaatsjes na). Erg massaal. Verder het park; prima zwembad. Nadeel dat dit tussen 13.00-15.00u dicht was ivm siesta. Verder ongeveer alleen maar Duitsers op het park (en wat Italianen en Oostenrijkers). Dit is trouwens in de hele plaats zo. Je zult haast geen Nederlanders aantreffen. Verder prima appartement, alleen érg gehorig en er stond dat er een tweepersoonsbed in de slaapkamer is, dit is niet zo. In de slaapkamer is een stapelbed en in de woonkamer een bedbank. Bedden zijn erg hard!

• 8a.hoeboer14-08-2010

goede prijs kwaliteit verhouding

Prima appartementen complex hier en daar wel wat onderhoud nodig maar niet echt noemenswaardig. Weinig Nederlanders veel Italianen (die zijn er dan ook echt maar niet storend). Uitstekend animatieteam Enjoyland. Organiseren echt van alles is dus leuk als je daar van houdt. Er wordt veel op sportief gebied georganiseerd en ze doen echt alles zelf. Zwembad wat ons betreft niet om een hele dag te vertoeven maar 's morgen 2 uurtjes en aan het eind van de middag even afkoelen prima. Mag niet met bal gespeeld worden of bommetje in gedaan worden en dat is met 2 jongens van 10 en 12 moeilijk vol te houden. Maar als je gewoon meegaat met de regels is dit snel vergeten. Verder goede veiligheid en continue bewakening van het complex. Enig nadeel is dat er 3 x per week kan worden geboekt dus met een beetje pech heb je wel last van de wisseling van de mensen en dan met name van de schoonmaaksters die er luidruchtig te werk gaan vanaf 7.45 uur

• 008-07-2009

helemaal goed

We zijn daar 10 jaar geleden ook geweest, toen in het appartement( zonder kids) en nu in een bungelow( met kids) ondertussen zijn we vaak aan de overkant van de weg, op de camping geweest, maar albatros blijft toch aan je trekken. Wij gaan tussen 28 juli en 8 augustus, zijn er dan misschien andere nederlanders met kids in die perioden?????????( dat is tevens het enige nadeel van lignano, er zijn niet zo veel nederlandse kinderen) voor de rest is lignano een super badplaats, waar je zeer goed kunt shoppen, er zijn veel merken winkels, het is niet zo,n winkelstraat waar geen einde aan komt met alleen maar van die elendige toeristen winkels. Voor de rest kan je er natuurlijk super lekker eten, en het strand is ook helemaal goed!

• 9liselotte mortensen14-06-2009

har været der 6 år i træk

Der er hele tiden sket forbedringer af lejligheden. Luksus med to altaner. Personalet er imødekommende, gør alt for at hjælpe gæsterne. Det er et sted som varmt kan anbefales til både børnefamilier og par.

• 9Robin01-06-2009

Geweldig appartementencomplex aan zee.

Mooie huisjes, heel schoon park en ook de huisjes zijn heel erg goed schoon gemaakt. Schitterend strand op loop afstand, groot en gezellig centrum, goede annimatie tot 23:00 uur, een zwembad ZONDER badmuts en er is heel veel te doen en alles op loopafstand alleen wel weinig Nederlanders. We gaan er nu voor het vierde jaar heen en weten zeker dat het weer een schitterende vakantie word.

Appartement Centro Vacanze Albatros info

Veilig betalen met