Vakantiehuis Villaggio Laura

ItaliëFriuliLignano Riviera

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Villaggio Laura voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering
  • 7.5Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Villaggio Laura

• 8Van Dort24-08-2010

Leuke bungalow, zeker voor gezin met kinderen

Bungalow is ideaal voor een gezin met kinderen. Let niet op het meubilair dit is verouderd maar ruim voldoende. Je leeft met goed weer toch buiten, en bij slecht weer is de woonkamer goed toeven. Tuin is mooi afgesloten, kinderen kunnen zo niet bij de straat. Afstand naar het strand is goed te lopen. Afstand naar de winkelstraat van Pineta ook. Zo zit je precies op een goed locatie. Je kan kiezen voor de drukte maar ook weer terugkeren naar de rust. Wij hebben geen overlast gehad van wat dan ook. Airco is mogelijk, hebben wij niet nodig gehad. Wij vonden het niet echt heel warm worden in de bungalow. De boiler en een fohn is even lastig. Deze twee samen werkt niet. Lignano is ook een ontzettend leuk plaatsje. De markt op maandag is een aanrader, de pretparken voor de kinderen natuurlijk verslavend. Wij hopen volgend jaar weer terug te keren naar dit heerlijke plaatsje!

• 8Zaagman02-08-2010

Een aanrader!

We hebben genoten van deze locatie. Genoeg (afgesloten!) speelruimte voor de kinderen. Dicht bij het strand en het gezellige stadje. Goed te bereiken en zeer vriendelijke service. Douche is wat krapjes voor mensen van grote omvang, maar ziet er verzorgt uit. Ruimte slaapkamer met plaats voor campingbedje. Inhoud (bestek, glazen e.d.) keukenkastjes vrij beperkt. Mooie groene locatie. Leuke activeiten in de omgeving. Bij de plaatselijke VVV is voldoende informatie te vergaren. Trieste en Venetië uitstekend te bereiken met de trein. Winkels (o.a. supermarkten) op loopafstand. Een aanrader voor gezinnen met kinderen (van 0 tot 20 jaar). Veilge stranden en leuke barretjes plus beachparty's.

Vakantiehuis Villaggio Laura info

Facilities