Vakantiepark Villaggio Turistico Europa

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,3

23 tips over Vakantiepark Villaggio Turistico Europa

slspierings, 13-8-2017
Wanneer je naar Grado wilt parkeer dan net buiten het centrum. Als je de eerste rotonde bij binnenkomst driekwart neemt en vervolgens de P volgt naar achteren kan je voor 2 euro per dag de auto parkeren en krijg je een fiets mee. Per persoon een fiets, heerlijk door het stadje rijden en stoppen waar je wilt. perfect geregeld.
Fokalien, 16-8-2016

Keukeninventaris in Villini Laguna is erg miniem. Zo is er geen garde, schaar, theepot, waterkoker of fluitketel, bierglazen, wijnglazen, theeglazen en kleine bakjes/kommetjes. Ook zij er geen bakjes die je kunt afsluiten. Vind je dit belangrijk neem het zelf mee.

Uiteraard ook geen kaasschaaf.

Pannen passen niet naast elkaar op de elektrische kookplaat ( 2 platen). Deksels passen niet op alle pannen. Er is 1 kleine schaal zonder deksel die in de magnetron past. Zelf eten koken is improviseren.

damer, 20-8-2015
Het kan zeer warm zijn in Grado. Het overvolle zwembad bied dan vaak geen uitkomst. Rijdt dan naar Villesse. Een zeer groot winkelcentrum met airco. Vooral in de maand augustus spotgoedkope prijzen (schoenen, kleding etc.) ;-)

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Europa voor je op een rij gezet:

slspierings, 4-8-2015
wanneer je de mobile home "exotic" huurt hou er rekening mee dat deze geen oven heeft, 2 kleine electropitten en een kleine ijskast. De douchecabine heeft geen mogelijkheid om je shampoo o.i.d. te plaatsen en de bedden zijn erg smal. voor boodschappen gingen wij naar Monfalcone, daar vind je bij binnenkomst de Dico (aldi/lidl lookalike) en verderop een Penny en een Lidl. Naar Grado toe is er na 2 km een S-discount en verderop een interspar. Aquileia en Grado zijn zeker het bezoeken waard.
anoniem, 2-10-2014

In Aquileia zit een overheerlijke pizzeria.

Muggenspray meenemen

linda250684, 11-8-2014
dagje venetie met de trein, goed te doen.

Berto, 30-8-2013
Anti-muggen spray is handig voor 's avonds.
Jorge, 27-7-2013
We hebben Triëst bezocht en echt waanzinnig mooie stad!
Toon, 25-7-2013

Camping is tolvrij en vignetvrij te bereiken via de Duitse A7, Fernpas, Innsbruck, oude Brennerpas, Brunico, Dobbiaco, Kreuzbergpas, Tolmezzo en dan recht naar onderen. De Felbertauerntunnel is zoals bekend nog steeds gesloten.

Via een prachtige route. Reken dan op een uurtje of 15 inclusief rust- en eetmomenten.

Scheelt zomaar 33 Euro voor dat klotevignet en de extra tol die je betaalt voor de BrennerAutobahn, of de Katschbergtunnel en de Italiaanse autostrada's.

Toon, 24-7-2013

Voor de niet-wijn drinkers...

Koop je blikken pils op de heenweg in de supermarkt in Oostenrijk. 2 tot 3 keer goedkoper dan in de campingwinkel, veel lekkerder dan Italiaanse merken (om nog maar te zwijgen over Heineken) en Reinheitsgebot (geen hoofdpijn).

Wijn drinken in het campingrestaurant is trouwens 5 Euro voor een half-liter karafje, voor een 0,4 glas bier 4 Euro.