Camping Punta Spin

ItaliëFriuliGrado

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Punta Spin voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 56 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

57 Reviews over Punta Spin

• 5Sonja30-08-2021

Nooit meer

Het strand is niet echt een strand meer een strook zand en de zee stelt niets voor lijkt op een meer vol met zeewier .. bungalow is niet meer dan klein keukentje met tafel en paar stoelen ( waar dan geen ruimte meer is om te lopen ) oude douche met toilet en 2 slaapkamers .. niet naar boven kijken want doen ze ook niet met de schoonmaak .. gelukkig was het weer heel goed dus vooral buiten gezeten .. badmuts verplicht ( niet heel streng bandana of pet was ook goed ) de roosters van het zwembad zijn ook aan een schoonmaak beurt toe .. grado is een leuk plaatsje met veel terrassen en restaurants

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Sonja30-08-2021

Nooit meer

Bungalow heel klein en schoonmaak wordt alleen op ooghoogte gedaan .. daarboven is het spinnenwebben .. afzuigkap was te vet om aan te pakken .. qua hygiëne mag er heel wat verbeteren .. animatie stelde niets voor .. wij hebben wel genoten van het weer en Grado is een heel leuk plaatsje

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 4Jansen24-08-2021

Nette maar zee saaie camping en omgeving

Alles is netjes schoon (stacavan) en een rustige camping maar tot zo ver de voordelen. Zwembad is saai badmeesters onterecht zeer streng. Zeikerig op de badmuts maar zelf zonder een erin springen. Beetje hypocriet vind ikzelf. Mensen roken overal rondom het zwembad word ook gewoon toegestaan. In de omgeving weinig te doen tenzij je bereid bent een uur te rijden. Het zogenaamde privéstrand stelt niks voor. De zee blijft zeer ondiep en je komt niet snel verder dan je knie en zit vol met alg en flap niet fijn om in te zwemmen! Aanrader is om bij Triest de zee te bezoeken maar is ook een uur rijden. Ik zou tenzij je genoegen neemt met rust en een klein zwembad deze camping niet aanraden.

• 7E. Starmans18-07-2019

Echte italiaanse camping met veel vaste gasten

Camping aan zee met veel vaste gasten (veel meer dan vermeld in de kampeerboeken). 3 schone zwembaden waarvan twee voor kinderen. Veel en schoon sanitair, goed onderhouden. Wij hadden een hele mooie en erg grote standplaats (C14 meen ik) maar deze verschillen per stuk, sommige zijn klein en worden omringt door vaste gasten en hebben minder schaduw.

Zee is inderdaad erg ondiep wat wij als prettig hebben ervaren met kleine kinderen. Er zijn inderdaad ook veel muggen en sommige personenhebben daar erg last van, andere helemaal niet. Sommige medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam, sommige wat minder.

Er is een fijn barretje aan de zee en een restaurant (wat het in het laagseizoen al niet aankan).

Ik vond er erg oude huurtenten tussen staan die hutje mutje stonden. Er stonden ook wat redelijk nieuwe huuraccommodaties. Maar bijna allemaal hutje mutje geplaatst en op de slechtste locatie van de camping.

• 7Esther08-07-2019

Leuk voor één keer

We hadden een tent van touroperator. Alles was aanwezig qua servies en bestek. Bedden waren prima. Maar wat een hitte in de tent. Uiteindelijk een ventilator gehad en zo kon het wat meer afkoelen. Het strand hebben we alleen in de avond gezien. De prijs van € 16,50 voor 2 ligbedden en een parasol vonden wij aan de hoge kant, terwijl het bij het zwembad gratis is. De zee is ideaal voor kleine kinderen omdat het heeeeeeel lang ondiep blijft. De sfeer op de camping was goed. Personeel aardig, maar soms erg kortaf. Ze praten haast geen Engels, maar daarentegen wel Duits. In de omgeving is weinig. Je hebt echt een auto of fiets nodig. De douche is zo krap dat je blij bent dat je weer uit het hokje bent. In het zwembad wordt met 2 maten gemeten, vrienden van de badjuf mogen alles, de rest wordt terecht gewezen. In 1 zwembad dien je een badmuts op te hebben.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Chantal Busscher25-04-2019

Erge leuke camping.. Direct aan het strand. Mooi zwembad met animatie voor de kids. Mooie schone tenten. Schone was en douche gelegenheid. Vriendelijke man die ons goed hielp bij inchecken. Heerlijk vakantie gewoon.

• 8GD20-08-2018

Prima heerlijke vakantie gehad!

Prima bungalow. Dicht bij het zwembad, ondanks eigen sanitair. Toch gebruik gemaakt van douche gelegenheid op de camping. Was super schoon. Steiger in de zee, zeer leuk en mooi helder water

Pluspunt: Goede supermarkt Bar met schappelijke prijzen Zwembad prima, mocht zelf 's avonds gezwommen worden. Strand dichtbij Pizza's goed en goed betaalbaar Camping ziet er goed en verzorgd uit en receptie kon je prima uit de voeten met de engelse en duitse taal.

Min punt. Iets te weinig Nederlanders met name vanaf 14 jaar. Muggen die waren goed actief.

• 8Eetgelegenheden
  • 1Maria31-08-2017

Grausam

Panta Spin ist ein ungepflegter und alter CP. Es ist mir ein Rätsel, warum hier ein CP angelegt wurde. Schwimmen im Meer ist nicht möglich, da meist Ebbe herrscht. Wasser reicht max. bis zum Knie. Dreckig und voller Seegras. Langweilig, da keinerlei sinnvolle Animation stattfindet. Im Pool Badekappe. Pflastersteine woelben sich unter dem Wurzelwerk. Stolpergefahr. Alles wirkt sehr runtergewirtschaftet. Bloss nicht auf diesen CP.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Moeder van drie29-08-2017

Nooit weer!

Je kunt savonds niet buiten zitten. Je word echt helemaal lek geprikt. Tenten waren mooi, bedden goed. Paul behulpzaam en vriendelijk. Maar de medewerkers van de camping verschrikkelijk . Zuchten als je wat vraagt. Geen eentje kan lachen of is vriendelijk . Gelukkig was Paul daar anders waren we gelijk weer weg gegaan . Ongemanierd onbeschofd slecht personeel voor de rest. Dat incl de vele vliegen (rond 16,00 komen ze al) waar niks aan gedaan word , nooit weer!!!

• 7familie_Breda20-08-2017

Prima camping

Prima camping, voorzieningen zijn oke en er is een leuke mix aan nationaliteiten. Lekker aan het strand en goede uitvalsbasis voor tochtjes. We hadden een mobile home 'Maxi caravan luxury'. Ruim, schoon/netjes en modern. Enige minpunt is dat de caravans erg dicht op elkaar staan: tussen de terrassen/veranda's van caravan 3 en 5 zit nog geen halve meter..

Camping Punta Spin info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar