Hotel Marea

Hotel Marea

We hebben een aantal aanbieders voor Marea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marea

Kurzurlaub im Hotel Marea

Daniel+Lisa
30-8-2010

Wir buchten ganz kurzfristig (die Lage war bekannt) per Tel., deutschsprechende freundliche Rezeptionistin; einmalige Lage direkt an der Strandpromenade u. mitten in der Stadt, relativ kleine Zimmer aber sauber u. mit Klimaanlage u. Balkon, für ital. Verhältnisse recht üppiges Frühstück; ausgezeichnetes Essen am abend (Fisch), Tiefgaragenplatz kostet 12€ am Tag extra; wir waren zu Viert mit einem Kleinkind; von unseren Erfahrungen absolut empfehlenswert, würde hier wieder Urlaub machen, Daniel+Lisa.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marea in Grado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marea scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.