Appartement Residence Villa Susy

ItaliëFriuliDuino-Aurisina

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Villa Susy voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering
  • 8Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Residence Villa Susy

• 9J&J27-09-2014

Fijn appartement in onaantrekkelijk dorp

Residence Villa Susy is een vrij nieuw - rustig gelegen - complex met 10 appartementen. De ontvangst door de eigenaar is hartelijk; jammer is dat hij en zijn vrouw geen Engels spreken; hiervoor worden (klein)kinderen ingeschakeld. Het appartement is strak en eenvoudig ingericht, met een moderne keuken (o.a. vaatwasser en oven) plus goed sanitair. Ons appartement (nummer 8) was mooi gelegen en heeft twee fijne balkons. Er is een centraal goed geregelde airco die 's nachts is uitgeschakeld. Extra service is het gratis gebruik van de wasmachines die in de kelder van het complex staan. Op 700 meter is een prima supermarkt. Naast deze supermarkt is een bowling/pizzeria, waar heerlijke pizza's te eten zijn. De bedden zijn prima en de WiFi werkte goed. Het plaatsje Duino is een saai dorp, waar weinig vertier is. Het strandje is op 300 meter; het bestaat alleen uit een paar rotsen, van waaraf je in zee kunt springen. Samengevat: een fijn appartement in een onaantrekkelijk dorp.

Appartement Residence Villa Susy info

Veilig betalen met