Reviews over Castelnovo del Friuli

Prachtig

Mart,
    11-2-2018

Deze camping is erg mooi en schoon. De vakantiewoningen liggen prachtig tussen bomen, struiken en gras. Het zwembad is erg mooi en groot maar er is erg weinig ruimte voor de ligbedden.

Topper

Verona,
    23-7-2016

Prachtige omgeving, supervriendelijke mensen. Huis goed ingericht. Genoeg te zien in de omgeving. Ga snel nog een keer!

Geweldige natuurplek

Elke Rikken,
    1-12-2010

Een geweldig ruim en mooi ingericht huis. Veel ruimte, zowel in en om het huis. Gelegen aan een bosrand, dus uitermate geschikt voor een heerlijke wandeling. Ondanks een redelijk afgelegen en rustige plek, winkels goed bereikbaar. Grote tuin, gezellig huis en lieve, gastvrije Nederlandse eigenaren.

Intens genieten!

Sofie,
    1-12-2010

Ik ben een tijdje geleden met een vriendin naar dit vakantiehuis geweest. Ik heb enorm genoten. Het is een heel mooi, ruime vakantiehuis gelegen in een prachtige omgeving waar het massatoerisme nog niet is toegeslagen. Er is genoeg te doen; in de buurt zijn er veel leuke (typische italiaanse) stadjes en Venetie is makkelijk met de trein te bereiken. Kortom, een aanrader!

Castelnovo del Friuli scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews