Hotel Ca Brugnera

maar wij gaan nog een keer

Prima hotel

G.Winkelman
14-11-2009

Kamers prima, personeel aardig en het eten heerlijk Italiaans

Super vakantie

Ruben Korten
8-8-2009

Ik was net 14 toen we vorig jaar naar Ca Brugnera gingen.

Vond het echt een super vakantie, Het eten was niet super maar het was een gewoon avondmaal. De ligging was mischien ook niet super maar als je binnen en bereik van 50 km rijd kun je nog heel veel leuke plaatsjes vinden. Kindvriendelijk vond ik het zeker. het zwembad was super vooral de de italianen van mijn leeftijd waarmee ik kon voetballen en in het water met een bal kon spelen.

Kortom hele leuke vakantie!

Nooit meer !!!!!!!!!!!!

CJP van Keulen
30-6-2009

Het Hotel ligt in een industriewijk, hetgeen op zich niet erg is omdat je hier boekt om tripjes te maken, de kamers zijn gewoon goed, maar het personeel is nors en de bediening tijdens ontbijt is knudde, broodjes op jammer dan..., beleg op jammer dan.

We hebben er 1 keer noodgedwongen het avondeten besteld, wat een afgang zeg, totaal geen keus, het menu staat vast, het voorgerecht ging nog wel, maar het hoofdgerecht was gewoon 3 keer niks om over het dessert maar te zwijgen.

2008

Goede verhouding prijs-kwaliteit

Marion
5-9-2008

Wij zijn hier een week geweest van 16 tot 23 augustus. Het hotel ligt inderdaad ver van bezienswaardigheden en het doet wat vreemd aan in een industriewijk. Het is echter heel goed wat betreft prijs/kwaliteit. Wij hadden een extra grote kamer met heel groot terras omdat we met z'n drieën waren. De badkamer was ook supergroot met twee wastafels. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is goed voor de prijs die er voor betaald wordt. Je kunt niet verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. Treviso, Trieste en Venetie zijn goed te bereiken en mooie steden om te bezichtigen. Het zwembad was prima, goede ligstoelen en schoon zwembad. Het is een openbaar zwembad waar ook italianen kunnen zwemmen. Wij hebben geen last gehad van vliegjes.

Tussen de middag kan je voor weinig geld heerlijke panini's of salades eten.

Als ik soms onderstaande beoordelingen zie, dan wordt ik een beetje moe van die mensen die klagen. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, kan niemand

mooi hotel maar een rare ligging.

Wendy
3-9-2008

Hotel ligt in een industriewijk dus dat is wel even wennen in het begin. Het ligt wel centraal voor uitstapjes. Eten is absoluut geen 4 sterren maar de bediening doet wel hun best. Wel mooie ruime kamers en een fijn zwembad

Het is maar net wat je zoekt

J en J de Bruijn
24-8-2008

Brugnera van 2 - 9 augustus 2008. De lokatie doet aan alsof het achter het behang is weggeplakt. Ook mijn navigator kon niet de juiste plaats aangeven. Wij vonden het verrassend zo'n hotel op die plek te vinden. OKE in het begin ging het iets stroef, maar in de loop van de week ontdooide het personeel. De service was goed; we hadden een defecte spiegelkastdeur en die is op maandagochtend door de klusjesman verholpen. Je moet inderdaad 'smorgens op z'n laatst om een uur of 11 al op je ligstoel liggen, anders heb je geen kans meer. Reserveren staat het personeel niet toe. Ligt er alleen een handdoek op de ligstoel dan wijst het personeel de stoel aan een ander toe. Voor mijn begrippen was het een heerlijk zwembad, lekker water. De laatste nacht is waarschijnlijk de bliksem op de hi-tech installatie van de kamer(s) geslagen, waardoor het licht in de kamer en het digitatle klokje ontregeld waren. Prima weer gehad en goed tot onze rust gekomen.

saai maar relaxed

R.Keijzer
16-8-2008

Mooi hotel in the middle of nowhere. In de wijde omgeving weinig te zien of te doen. Het strand is op meer dan een uur rijden. Mooi zwembad, maar iedere dag in gebruik door een school. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt op zijn Italiaans, weinig variatie. Prima parkeergelegenheid.

Zeker de moeite waard!!!!

Esther Vlieland
14-8-2008

De prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is erg goed! De kamers doen wat ouderwets aan maar zijn schoon en het kinderbedje stond klaar , zoals vooraf gevraagd was.

Wij zijn vanaf Dusseldorf Weeze aangevlogen op Treviso (Venetie) en hebben daar vervolgens een auto gehuurd. Het klopt dat er in de plaats zelf, Brugnera niet veel te beleven is maar zodra je 5 minuten verder rijdt naar bijvoorbeeld Sacile dan vindt je daar een prachtig stadje met veel sfeer en ga dan zeker eens eten bij Restaurant Cellini, Via della Pieta 20!! Heerlijk (en probeer dan zeker de rode Lambrusco ;-)). Zo is het ook ideaal om bijv. in Sacile op de trein te stappen naar Venetie! Kinderbadje is ideaal (voor de kleintjes)! Wij hebben ons niet gestoord aan de lokale bevolking in het zwembad. Udine is ook leuk Kan zo nog wel even doorgaan!

Je ziet maar voor ieder wat wils en een ieder heeft er weer een eigen kijk op maar ik ga zonder meer terug naar dit kindvriendelijke, gezellige en gastvrije hotel!!

Beoordeling afhankelijk van de verwachtingen?

Marion en Maurice van Engelshoven
12-8-2008

En wij maar wachten op die eieren met een paar boontjes...

Voor ons was de ligging prima centraal : in een straal van 130 km. is zoveel moois te zien en te ontdekken in deze streek.

De service van het horecapersoneel is enigszins formeel/afstandelijk, maar o.i. vooral door gebrekkige talenkennis.

De "kamermeisjes" zijn daarentegen heerlijk spontaan, met gevoel voor humor!

Het eten is oke: ontbijt als in vergelijkbare accomodaties, en het diner is inderdaad Italiaans qua samenstelling, en kip en varken enigszins oververtegenwoordigd - maar wie kan in redelijkheid voor deze prijsstelling truffels, kaviaar en champagne verwachten?

Wij, als begin 50-ers, hebben vooral ook genoten van de ruimte en aandacht die mogelijk was voor kinderen en gehandicapten: het zijn de kleine dingen die het doen.

Kortom: als we nog eens richting Friuli/Venezia gaan kan het zomaar zijn dat we toch weer voor dit hotel kiezen.

!

We hebben een aantal aanbieders voor Ca Brugnera voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ca Brugnera in Brugnera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ca Brugnera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.