Sorteren

Reviews over Brugnera

al 2 keer geweest prijs/kwaliteit is top

mi
    12-9-2011

echt italiaans eten en ja dat vindt niet iedereen lekker

maar wij gaan nog een keer

Prima hotel

G.Winkelman
    14-11-2009

Kamers prima, personeel aardig en het eten heerlijk Italiaans

Super vakantie

Ruben Korten
    8-8-2009

Ik was net 14 toen we vorig jaar naar Ca Brugnera gingen.

Vond het echt een super vakantie, Het eten was niet super maar het was een gewoon avondmaal. De ligging was mischien ook niet super maar als je binnen en bereik van 50 km rijd kun je nog heel veel leuke plaatsjes vinden. Kindvriendelijk vond ik het zeker. het zwembad was super vooral de de italianen van mijn leeftijd waarmee ik kon voetballen en in het water met een bal kon spelen.

Kortom hele leuke vakantie!

Lækkert sted!

Sonja Farina
    3-8-2009

Godt sted til prisen vi var afsted i 14 dage rundt omkring i Europa og Brugnera var bestemt et godt valg som en slags base for at besøge Italiens seværdigheder, ja maden var måske ikke det fineste, men sundt, velsmagende og flere valgmuligheder gjorde det okay. Vi gjorde det at vi hver dag fandt et pizzeria og spiste en dejlig frokost såsom pizza..

Personalet var venlige og imødekommende og vi fik et værelse med en dobbeltseng, en enkeltseng og en barneseng (uden beregning) og så havde vi balcon med udsigt til bjergene.

Dejlig udendørs pool også til børn den havde vores på 4 år meget glæde af..

Goede verhouding prijs-kwaliteit

Marion
    5-9-2008

Wij zijn hier een week geweest van 16 tot 23 augustus. Het hotel ligt inderdaad ver van bezienswaardigheden en het doet wat vreemd aan in een industriewijk. Het is echter heel goed wat betreft prijs/kwaliteit. Wij hadden een extra grote kamer met heel groot terras omdat we met z'n drieën waren. De badkamer was ook supergroot met twee wastafels. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is goed voor de prijs die er voor betaald wordt. Je kunt niet verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. Treviso, Trieste en Venetie zijn goed te bereiken en mooie steden om te bezichtigen. Het zwembad was prima, goede ligstoelen en schoon zwembad. Het is een openbaar zwembad waar ook italianen kunnen zwemmen. Wij hebben geen last gehad van vliegjes.

Tussen de middag kan je voor weinig geld heerlijke panini's of salades eten.

Als ik soms onderstaande beoordelingen zie, dan wordt ik een beetje moe van die mensen die klagen. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, kan niemand