accommodatie Brugnera met airco

Reviews over Brugnera

al 2 keer geweest prijs/kwaliteit is top

mi,
    12-9-2011

echt italiaans eten en ja dat vindt niet iedereen lekker

maar wij gaan nog een keer

Prima hotel

G.Winkelman,
    14-11-2009

Kamers prima, personeel aardig en het eten heerlijk Italiaans

Super vakantie

Ruben Korten,
    8-8-2009

Ik was net 14 toen we vorig jaar naar Ca Brugnera gingen.

Vond het echt een super vakantie, Het eten was niet super maar het was een gewoon avondmaal. De ligging was mischien ook niet super maar als je binnen en bereik van 50 km rijd kun je nog heel veel leuke plaatsjes vinden. Kindvriendelijk vond ik het zeker. het zwembad was super vooral de de italianen van mijn leeftijd waarmee ik kon voetballen en in het water met een bal kon spelen.

Kortom hele leuke vakantie!

Goede verhouding prijs-kwaliteit

Marion,
    5-9-2008

Wij zijn hier een week geweest van 16 tot 23 augustus. Het hotel ligt inderdaad ver van bezienswaardigheden en het doet wat vreemd aan in een industriewijk. Het is echter heel goed wat betreft prijs/kwaliteit. Wij hadden een extra grote kamer met heel groot terras omdat we met z'n drieën waren. De badkamer was ook supergroot met twee wastafels. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is goed voor de prijs die er voor betaald wordt. Je kunt niet verwachten voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten. Treviso, Trieste en Venetie zijn goed te bereiken en mooie steden om te bezichtigen. Het zwembad was prima, goede ligstoelen en schoon zwembad. Het is een openbaar zwembad waar ook italianen kunnen zwemmen. Wij hebben geen last gehad van vliegjes.

Tussen de middag kan je voor weinig geld heerlijke panini's of salades eten.

Als ik soms onderstaande beoordelingen zie, dan wordt ik een beetje moe van die mensen die klagen. Voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, kan niemand

Het is maar net wat je zoekt

J en J de Bruijn,
    24-8-2008

Brugnera van 2 - 9 augustus 2008. De lokatie doet aan alsof het achter het behang is weggeplakt. Ook mijn navigator kon niet de juiste plaats aangeven. Wij vonden het verrassend zo'n hotel op die plek te vinden. OKE in het begin ging het iets stroef, maar in de loop van de week ontdooide het personeel. De service was goed; we hadden een defecte spiegelkastdeur en die is op maandagochtend door de klusjesman verholpen. Je moet inderdaad 'smorgens op z'n laatst om een uur of 11 al op je ligstoel liggen, anders heb je geen kans meer. Reserveren staat het personeel niet toe. Ligt er alleen een handdoek op de ligstoel dan wijst het personeel de stoel aan een ander toe. Voor mijn begrippen was het een heerlijk zwembad, lekker water. De laatste nacht is waarschijnlijk de bliksem op de hi-tech installatie van de kamer(s) geslagen, waardoor het licht in de kamer en het digitatle klokje ontregeld waren. Prima weer gehad en goed tot onze rust gekomen.