Appartement Verdemare

Laatste review

goede bereikbaarheid om de streek te verkennen

mevrouw de schutter,
26-2-2013

hopelijk is dit een goede keuze geweest , iets nieuws is altijd onbekend maar de eerste kennismaking met de plaatselijke uitbaters was best ok

1 review over Appartement Verdemare in het Nederlands

goede bereikbaarheid om de streek te verkennen

mevrouw de schutter
26-2-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Verdemare in Viserba di Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Verdemare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.