Appartement Residence I Girasoli

ItaliëEmilia RomagnaTorre Pedrera di Rimini

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence I Girasoli voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 1 review
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 3Waardering
  • 2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

1 Reviews over Residence I Girasoli

• 3Familie22-08-2018

Veel te duur, voor wat je krijgt/verwacht

Het Rimini Residence is een verouderd appartementen complex in Torre Pedrera, de kamers zijn klein en gedateerd. De kamer welke wij kregen van de receptioniste had veel mankementen zoals een airco die het niet deed, stopcontacten die stuk waren, een kookstel wat niet werkte, lampen die stuk waren deze dingen werden na melding de volgende dag (op de airco na) verholpen door een technische dienst. Het zwembad was eveneens niet in orde, de pompen/filters bleken stuk te zijn en hierdoor ontstond een glibberige laag op de bodem en randen van het bad welke een verflaag af gaf op je badkleding. De bedden in ons appartement waren zeker 2 jaar geleden al aan vervanging toe, net als de overige inventaris zoals stoelen/tafel en keuken. Wat ook zeer storend was dat er alleen 1 kleine spiegel in de badkamer was dus even je outfit checken voor het uit eten gaan kon bijv niet op de kamer. Het enige goede aan dit complex is de ligging tov de boulevard

Appartement Residence I Girasoli info

Facilities

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij