Reviews over Tolè

Goedkoop doorreis hotel

sammieke,
    1-6-2013

Hotel bevindt zich in een klein dorpje, met weinig toeristische glorie. Kamer is eenvoudig en redelijk schoon. Gratis parkeren bij hotel, gratis wifi op de kamer. Ook een minibar aanwezig. Helaas geen nederlandse tv-zender beschikbaar. Hotel is goedkoop vergeleken met onze andere doorreis hotels. We hebben gebruik gemaakt van het restaurant omdat er in de omgeving verder niks was. Het eten was slecht en duur, opgewarmde pasta uit de magnetron. Ook werden er servieskosten berekend van 2 euro pp. Ontbijt was wel goed en voldoende keus. Personeel was vriendelijk. Hotel is geen 3,5 ster waard ivm oude badkamer en slecht eten, maar is zeker een goed en goedkoop doorreis hotel.

Oke

Dijcks,
    9-11-2010

Door fam. charme zeer prettig verblijf gehad. Prachtige ligging.