Reviews over Tabiano Bagni

Gastvrij Italiaans hotel met zwembad

Pieters,
    24-8-2018

We wilden eens geen grote hotelketen voor een tussenstop naar onze eindbestemming, maar een gezellig Italiaans hotel om een nachtje door te brengen. Dat is hier zeker gelukt. Gastvrij. Mooie omgeving/uitzicht. We hadden 2 kamers met een tussendeur waarvan 1 kamer met airco. Ruime kamers, schoon, grote badkamers, fijne douche, handdoeken en badlakens voor zwembad. Heerlijk zwembad, hele middag geweest. We waren er al voor de lunch maar direct welkom. Lunch genomen in hotel, fantastisch uitgebreid Italiaans eten. Avond elders simpel gegeten (Mc Donalds ;-)) maar hotel zal ook dan zeker aanrader zijn en anders in de omgeving genoeg te vinden. Ontbijt eenvoudig, maar voldoende keuze. Aanrader voor een fijne start op doorreis naar Le Marche voor een prima prijs. Niet ver van snelweg!

Gemoedelijk familie hotel

Hanegraaf,
    6-8-2014

Fijne ontvangst na een lange dag in de auto! Frisse duik genomen in het zwembad en heerlijk gegeten.

Rustig familiehotel

mfjweimer,
    10-6-2012

klein familie hotel met kleine maar nette kamers bij zeer vriendelijke familie. Het avondeten was goed,typisch italiaans; salade, 2 soorten pasta, vleesgerecht en toe.

Bovendien kwamen ze een paar keer langs met bv de pasta's voor wie nog een portie wilde. Andere restaurantjes op loopafstand. Jammer dat er in de directe omgeving niet zo heel veel te doen is maar leuk plekje voor rustigge tussenstop

Aanrader!

J. de Graaf,
    11-5-2011

Hotel Boomerang is een hotel waar de medewerkers/eigenaren nog echt betrokkenheid tonen met hun klanten. Je voelt je geen nummer, men denkt mee, is proactief en belangstellend. Je voelt je welkom en thuis

Goed hotel voor gezin

Mertens,
    12-10-2010

Hotel Boomerang dankt haar naam aan de eigenaresse, die haar jeugd in Australië heeft doorgebracht. Ze spreekt dan ook uitstekend engels. Het is een familiehotel, door een familie, en voor families. Het hotel is vooral voor Italiaanse families die gebruik maken van de 'Termen', een soort kuuroord met geneeskundige baden.

De service is uitstekend; het eten is van goede kwaliteit en echt Italiaans, gericht op de Italiaanse gasten, waarvan sommigen er al jaren komen.

De kamers zijn eenvoudig, wel goed; een lekker zwembad. In de buurt zijn volop bezienswaardigheden.

Tabiano Bagni scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews