Appartement Casa Caléncstersterstersterster

Tonen op kaart

119 reviews over Appartement Casa Calénc

• 10Marianne21-01-2020

Spettacolare

Genoten met vriendinnen in een prachtige omgeving. Naar marktjes en naar prachtige stadjes geweest. En naar Cesenatico aan de Adriatische kust. Lekkere warme zomeravonden en overal buiten eten. Luieren in de tuin bij het zwembad. Elk ritje gaat door de Heuvels van de Apennijnen. Volgende zomer weer....

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Bart08-01-2020

Heerlijke en prachtige omgeving?

Heerlijke dagen gehad we voor enkele weken door Italië trokken. Een van de fijnste plekken waar we geweest zijn.

Han en Liesbeth, Eigenaar, 09-01-2020

Hallo Bart, We waren heel blij met jullie bezoek in het voorseizoen. Net als jullie bezoeken steeds meer gasten op rondreis ons april en mei. Eind april begin mei blijft voor mij persoonlijk nog altijd de mooiste periode van het jaar. Lekkere, temperaturen, een overdadige natuur voor zingende vogels en bloeiende bloemen, de eerste dorpsfeesten noem maar op. Bedankt voor jullie komst.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10An07-01-2020

Fantastisch !

We hebben weer een heerlijke week gehad , heerlijk weer en zijn naar feest van Ferragosta geweest ! Dit was bij kapelletje op Monte Meleto, waar een mis werd opgedragen , en er waren proeverijtjes. S’Avonds was er weer feest nu onder in dorp met eten aan lange tafels en live muziek we hebben genoten !

Han en Liesbeth, Eigenaar, 09-01-2020

Hallo An, Er was inderdaad weer veel te doen rond Maria Hemelvaart. Zoals elk jaar op 15 augustus. Als onze streekgenoten een ding goed kunnen dan is het wel een feestje bouwen. Wat is er trouwens fijner dan op een zomerse avond te genieten van lekker eten en drinken en goed gezelschap. Dank voor je beoordeling.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Peter en Ada07-01-2020

Geniet in deze paradijselijke omgeving!

Casa Calénc is een paradijselijk plekje in een rustig stukje Italië, maar toch goed bereikbaar vanuit Bologna, dicht in de buurt van de stranden van Rimini en vlak bij het toeristische, gezellige San Marino. Han en Liesbeth hebben hier twee prachtige appartementen gecreëerd en zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt. Bij aankomst niet alleen een welgevulde koelkast en eigen gebakken brood, maar ook een heerlijke door Han bereide maaltijd, die door Liesbeth werd voorzien van passende wijn. Wij zouden er nog heel veel over kunnen zeggen, maar het beste is om het zelf te ervaren, het is echt een positieve belevenis om hier een paar dagen of langer te verblijven. Geniet van het prachtige oneindige uitzicht in het zwembad en doe nieuwe energie op in deze inspirerende omgeving.

Han en Liesbeth, Eigenaar, 09-01-2020

Hallo Peter en Ada, Bedankt voor jullie beoordeling. Het genieten van de eenvoudige simpele dingen in het leven vinden we belangrijk Zo te lezen zijn we daar in geslaagd.

• 2019
    9Charles Nijman10-11-2019

Prachtige locatie en gastvrije ontvangst.

• 9JGA van Arendonk30-09-2019

Perfect verblijf

Mooie accommodatie, geweldige uitgewerkt. Van alles voorzien tot in de kleinste details. Om de twee dagen verschoning van badlinnen. De eigenaren zijn geweldig gastvrij. Heerlijk rustige omgeving.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Hans/titia18-09-2019

De zevende keer gaat zeker komen

Even heerlijke vakantie gehad in het mooie Emilia Romagna in een geweldig appartement ,dit jaar voor de zesde keer, han en liesbeth zijn geweldige gastvrouw en gastheer voor een heerlijke vakantie , zij weten de beste restaurants in de buurt en kunnen veel vertellen over het gebied , een potje golfen of ergens een markt bezoeken zij weten de gasten naar de leukste plekken te sturen , een heerlijk zwembad en een mooie tuin maakt het helemaal af .. p.s er loops een geweldige rode border collie in de tuin waar niemand last van heeft..... wij komen zeker terug

Han en Liesbeth en Lina, Eigenaar, 09-01-2020

Hallo Hans en Titia, Dank voor jullie beoordeling. Een ding is zeker 2020 zal even niet hetzelfde zijn zonder jullie aanwezigheid dit jaar. Gelukkig zijn er nog een heleboel andere geweldige plekken. Als ik kijk naar de keuze van de afgelopen zes (!) jaar dan gaat het zeker lukken met het vinden van een goede plen. En natuurlijk tot ziens.

• 10Roel29-08-2019

La bella vita

Met de uitspraak 'la bella vita' ben ik natuurlijk al helemaal niet meer origineel, maar dat is wel wat je gaat ervaren als je te gast bent bij Han en Liesbeth. Wat een fijne mensen, wat een heerlijke locatie en wat een mooi uitzicht. Casa Calénc ligt heerlijk verscholen in Sogliano al Rubicone, weg van alle drukte, maar als je die vakantiedrukte toch even op wilt zoeken ligt Rimini of San Marino om de hoek.

Han en Liesbeth, Eigenaar, 09-01-2020

Dank je Roel voor je fijne reactie. Goed om te horen dat we met onze passie voor Italië de juiste toon hebben gevonden. La vita è bella!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Dammers17-08-2019

Bijzonder genoten

Achter de authentieke deur van appartement 138 schuilt een prachtig groot appartement met leuke authentieke details maar met moderne voorzieningen als een prachtige keuken en heerlijke badkamer. We verbleven er 4 nachten samen met onze 2 kinderen (13 en 15 jaar) en hebben genoten van het appartement, de rust, het prachtige uitzicht en het geweldige zwembad. Ook de warme ontvangst door Liesbeth en Han was fijn; er lag heerlijk vers gebakken brood en clafoutis klaar. Ook hebben ze ons een avond meegenomen naar een streetfood festival in Torriana; heerlijk eten en live muziek. Ook weten zij heel veel te vertellen over de omgeving en de geschiedenis ervan. Het is een heerlijke plek om tot rust te komen, gelegen in een bijzonder gehuchtje omdat het zo klein is, maar op prima rij-afstand van grotere plaatsen langs de Adriatische Wij hebben zeer zeker genoten.

Han en Liesbeth, Eigenaar, 23-08-2019

Hallo W., I, N. en B., Bedankt voor jullie review. Heerlijk om te lezen dat het zo goed bevallen is. Ook voor jullie kinderen. Wij zeggen altijd "kinderen welkom, zeker als ze geïnteresseerd zijn in wat Casa Calénc te bieden heeft. Voor disco en vertier met andere kinderen zijn we niet geschikt." Gelukkig bezoeken veel gezinnen ons en hebben meer dan voldoende aan Casa Calénc en vooral aan elkaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Melissa04-07-2019

Geweldig! Ook voor mountainbikers!

Wij hebben een fantastische week gehad bij Casa Calenc! Samen met mijn vriend hebben wij de omgeving per mountainbike mogen ontdekken. Zorg dat je vooraf goed getraind bent :) Hellingen van 10-18% zijn geen uitzonderingen, maar het uitzicht bovenaan de top is dan ook fenomenaal! Een rustige omgeving met leuke kleine Italiaanse dorpjes in de omgeving. Heerlijk eten & drinken in het gastvrije Mercato. Wat een genot! Het vissersdorpje in de buurt is ook een aanrader. Zeer goed geïnformeerd door Liesbeth en Han over de activiteiten in de nabije omgeving. Wij hebben een TOP vakantie gehad!

Han en Liesbeth, Eigenaar, 07-07-2019

Hallo Melissa, Bedankt voor je verhaal. Vooral wat je vertelt over het mountainbiken. Dat kan toch maar het beste vertelt worden door iemand die het zelf gedaan heeft. Wie weet tot een volgende keer. Passo Barbotto wacht op jullie. Il Pirato, Marco Pantani en vele anderen gingen jullie voor.

Gereisd met partner in juni 2019

20 tips over Appartement Casa Calénc

• Koos Koolen, 27-05-2014

Voor de golfliefhebber zijn er diverse golfbanen in de omgeving. Kortom een plek om snel terug te komen. We kijken nu reeds uit naar ons volgende verblijf in Casa Calenc

• Jacqueline Poort, 06-05-2014

Onder begeleiding van Han kan je ook nog een balletje slaan bij de lokale golfclub of geweldig een gerecht leren koken met de beste (streek)producten zoals verse vis van de markt in Rimini. Ik ben nu verschillende keren bij Han & Liesbeth te gast geweest en ben telkens weer verrast door wat er allemaal te doen en te vinden is.

Ik heb ook ervaren dat Casa Calénc erg goed te bereiken is vanuit bijvoorbeeld Eindhoven of Weeze en ben soms zelfs voor €50,- naar Bologna gevlogen.

• Tom Sprengers, 18-10-2013

Het uit eten bij Paolo op vrijdag (visdag) was een voltreffer. En ga ook zeker de keuken in met Han en Liesbeth en leer de fijne kneepjes van de Italiaanse keuken.

0 vragen over Appartement Casa Calénc

Appartement info