Géén boekingskosten

Meer appartement info

124 Reviews over Casa Calénc

• 10Dick & Thea Koonstra30-08-2021

Werkelijk FAN-TAS-TISCH !

U wilt rust ? U krijgt RUST ! Appartementen zijn gelegen op een geweldige locatie in een prachtige, sprookjesachtige omgeving met een erg hartelijk gastechtpaar Han en Liesbeth. Appartementen zijn van alle gemakken voorzien en zeer smaakvol ingericht.

• 10Gert Jan06-09-2020

Heerlijk in de watten gelegd

Knus en mooi afgewerkt appartement, voorzien van alle benodigdheden en luxe, op een fantastische locatie. Adembenemend uitzicht en erg zorgzame eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

Han, Liesbeth en Reddi, Eigenaar, 07-09-2020

Hallo Gert Jan en partner, Dank voor jullie geweldige beoordeling. We zullen jullie rustige aanwezigheid missen. We vinden het altijd weer bijzonder om gasten zo van dingen te zien genieten waar wijzelf ook van genieten. groet,

• 10JPS27-08-2020

Heerlijke 2w verblijf!

Deze plek op het Italiaanse platteland is heerlijk om tot rust te komen. Die verwachting hadden we vooraf maar is zeker overtroffen door het fantastische zicht op de Apenijnen en de goede zorgen van Han en Liesbeth, die er alles aan doen om het verblijf comfortabel te maken. Ook de goede tips over de omgeving en de avond dat we zijn meegenomen naar een lokaal muziekoptreden hebben we zeer gewaardeerd. Het fraaie zwembad was fijn voor verkoeling. Inrichting van het huis is met veel aandacht gedaan en ook de uitrusting van de keuken is meer dan goed te noemen. Super om gerechten met groenten uit de eigen tuin te bereiden! Minpunten? Wij hebben ze niet gezien maar hangt natuurlijk van de verwachtingen af. De afwezigheid van een tv is wat ons betreft een pluspunt ;) Wij geven zelden maximale scores voor een review, maar hier vinden we het zeker op zijn plaats. En nu thuis genieten we nog lekker na van de zelfgemaakte pasata en jam!

Han, Liesbeth en Reddi, Eigenaar, 07-09-2020

Hallo JPS en familie, We zullen de muziek en het gitaarmuziek die vele dagen vanaf het terras of uit de ramen van het appartement missen. We zijn blij en trots dat we ons terrein met jullie konden delen in deze onrustige ("C") tijden. Dank voor jullie beoordeling.

• 10Linda O.13-07-2020

Het echte Italiaanse leven

Mijn vriend en ik hebben een heerlijke vakantie gehad in Casa Calenc. Een ideale uitvalsbasis voor een ontspannen verblijf in Italie; op 45 minuten rijden van de kust, echte Italiaanse dorpjes in de buurt, lekker koel appartement met leuke details, een infinity pool voor een verfrissende duik, elke ochtend een intensieve wandeling in de omgeving om de dag te starten met een cappuccino en een croissantje bij de lokale bar, een ruim aanbod aan Italiaanse restaurants in de buurt. Ondanks de coronamaatregelen voelde ik me helemaal veilig, mondkapje was verplicht in winkels en horeca, maar je kan je vrij bewegen voor een goede vakantie. Een echte aanrader!

• 10Boris13-07-2020

Heerlijk genoten!

Ondanks de toestanden mbt Corona, na goed overleg met de eigenaar, toch besloten om naar Italië af te reizen. Wat fijn om hier (weer) te zijn. In deze omgeving is Corona ver weg. Mooie ligging midden in de natuur, fijn zwembad en heerlijk eten. Aanrader!

Han, Liesbeth en Reddi, Eigenaar, 07-09-2020

Hallo Boris, We waren super blij met je je komst. Je kunt je wellicht voorstellen hoe blij Liesbeth en ik zijn dat we in deze Corona tijd toch nog op 10 juli de deuren van onze appartementen konden openen. Gelukkig heeft elk appartement een eigen ingang en zondig ook een eigen terras. Een eigen veilig plekje voor ieder van onze gasten. Ciao tot een volgende keer.

• 10Marianne21-01-2020

Spettacolare

Genoten met vriendinnen in een prachtige omgeving. Naar marktjes en naar prachtige stadjes geweest. En naar Cesenatico aan de Adriatische kust. Lekkere warme zomeravonden en overal buiten eten. Luieren in de tuin bij het zwembad. Elk ritje gaat door de Heuvels van de Apennijnen. Volgende zomer weer....

• 10Bart08-01-2020

Heerlijke en prachtige omgeving?

Heerlijke dagen gehad we voor enkele weken door Italië trokken. Een van de fijnste plekken waar we geweest zijn.

Han en Liesbeth, Eigenaar, 09-01-2020

Hallo Bart, We waren heel blij met jullie bezoek in het voorseizoen. Net als jullie bezoeken steeds meer gasten op rondreis ons april en mei. Eind april begin mei blijft voor mij persoonlijk nog altijd de mooiste periode van het jaar. Lekkere, temperaturen, een overdadige natuur voor zingende vogels en bloeiende bloemen, de eerste dorpsfeesten noem maar op. Bedankt voor jullie komst.

• 10An07-01-2020

Fantastisch !

We hebben weer een heerlijke week gehad , heerlijk weer en zijn naar feest van Ferragosta geweest ! Dit was bij kapelletje op Monte Meleto, waar een mis werd opgedragen , en er waren proeverijtjes. S’Avonds was er weer feest nu onder in dorp met eten aan lange tafels en live muziek we hebben genoten !

Han en Liesbeth, Eigenaar, 09-01-2020

Hallo An, Er was inderdaad weer veel te doen rond Maria Hemelvaart. Zoals elk jaar op 15 augustus. Als onze streekgenoten een ding goed kunnen dan is het wel een feestje bouwen. Wat is er trouwens fijner dan op een zomerse avond te genieten van lekker eten en drinken en goed gezelschap. Dank voor je beoordeling.

• 9Peter en Ada07-01-2020

Geniet in deze paradijselijke omgeving!

Casa Calénc is een paradijselijk plekje in een rustig stukje Italië, maar toch goed bereikbaar vanuit Bologna, dicht in de buurt van de stranden van Rimini en vlak bij het toeristische, gezellige San Marino. Han en Liesbeth hebben hier twee prachtige appartementen gecreëerd en zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt. Bij aankomst niet alleen een welgevulde koelkast en eigen gebakken brood, maar ook een heerlijke door Han bereide maaltijd, die door Liesbeth werd voorzien van passende wijn. Wij zouden er nog heel veel over kunnen zeggen, maar het beste is om het zelf te ervaren, het is echt een positieve belevenis om hier een paar dagen of langer te verblijven. Geniet van het prachtige oneindige uitzicht in het zwembad en doe nieuwe energie op in deze inspirerende omgeving.

Han en Liesbeth, Eigenaar, 09-01-2020

Hallo Peter en Ada, Bedankt voor jullie beoordeling. Het genieten van de eenvoudige simpele dingen in het leven vinden we belangrijk Zo te lezen zijn we daar in geslaagd.

• 9Charles Nijman10-11-2019

Prachtige locatie en gastvrije ontvangst.

Appartement Casa Calénc info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden