Camping Rubicone

Camping Rubicone
8,2

12 tips over Camping Rubicone

Inge Pijffers, 6-9-2014
Scooter huren in Bellaria bij cycli motocycli. Voor 50 euro per dag met een volle tank. Kun je 200 km mee rijden. Alleen autorijbewijs nodig. Ook de Frasassi grotten zijn een aanrader. Wel een stukje rijden maar echt de moeite waard. San Marino mooi om te bezoeken. Tennisbaan op de camping 10 euro voor een uur, is ook leuk om te doen.
fam_konter, 2-9-2014
Miniatura Italia, Ravenna met de mozaiken, San Marino met evt San Leo er vlak in de buurt. Rimini vonden wij niet veel aan
NL, 14-8-2014
Investeer in nieuwe huisjes met beter terras! Zorg voor goede Gratis WIFI over heel de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Rubicone voor je op een rij gezet:

Ineke&Lisanne, 12-9-2013
In Gatteo a Mare zijn verschillende leuke winkeltjes en hebben we lekker ijs gegeten. Op maandagochtend is een markt dicht bij de camping voor vers fruit en groente. Een stukje verder lopen (maar zeker de moeite waard) ligt het Romagna Center. Hier zijn verschillende winkels en een grote supermarkt. Een aanrader is om naar San Marino te gaan. Eventueel met de bus, ga hiervoor naar de Tourist Information. Rimini is makkelijk te bereiken met de bus. Zorg dat je voor 01:30u ergens binnen bent!
HansenYvonne, 11-8-2013
Hyper van de Iper? Lidl zit aan de Via Bosnia in San Mauro Pascoli
Nadine, 5-7-2013
Cervia, Ravenna, autotocht door de bergen in het binnenland

Wim, 5-7-2013
Leuke/grote markten in de plaatsen in de buurt (bijv. Rimini op zaterdag en Cesena op woensdag). Maar muv. Zondag zijn er ook op andere dagen markten in de omgeving. Groot winkelcentrum met o.a. Iper Coop bijna op loopafstand. Voor sporters: ga ook eens naar de Decathlon aan het zelfde plein als de Iper Coop. Mooie sportspullen voor minder geld dan in Nederland. En voor de diehards: Lidl zit aan de Via Bosnia in San Mauro Pascoli.
R., 10-8-2012
Waterpark Aquafan bij Rimini is groot en mooi! San Marino is op rij afstand! Ook in Riccione kun je leuk winkelen.
Fam. Staal, 6-7-2012

Het restaurant op de camping was een toppertje! Ik heb nog nooit zo'n uitgebreide pizzaria meegemaakt. De menukaart was zeer uitgebreid vismenus, pizza's, allerlei soorten pasta's grote snitzels (bijna net zo groot als je bord), gekookte groentes, saladas. Heb erg genoten ervan!

Wij hebben een bezoekje aan San Marino (een klein staatje in Italie) gebracht en Cesenatico een leuk vissersdorpje met mooie zeiljachten met gekleurde zeilen. Erg apart. Mooie foto's gemaakt!

brenda_10, 4-7-2012
een bezoek aan San Marino(belastingvrij staatje) is ook zeker de moeite waard!! je kunt hier met auto of kabelbaan naar boven.met na afloop een bezoek aan Rimini,toen was er een grote Kermis.zodat wij laat in de avond weer op onze stek aankwamen!! wens iedereen die Italy aandoen,een fijne vakantie en geniet lekker van Bella Italia.

We hebben een aantal aanbieders voor Rubicone voor je op een rij gezet: