Appartement Cabraldi (+B&B)

Appartement
Appartement Cabraldi (+B&B)
9,5

33 tips over Appartement Cabraldi (+B&B)

J. Willems / H. Beelen, 4-8-2015

Ligt zo'n 12 km van de E45.

Goede restaurants in Sarsina zelf. Aanrader is de Osteria.

Youri, 13-7-2015
Op advies van Carla en André zijn we gaan eten bij het restaurant met de maskers in het dorpje. We hebben daar een heerlijk menu Cabraldi op, traditioneel Italiaans met een moderne twist! in de omgeving zijn de dorpjes/steden: Cesena, St Agata, Bologna en Ravenna erg aan te raden om te bezoeken. Verder is het erg charmant om je boodschappen te doen in het dorpje Sarsina, je kan daar nog naar een ouderwets goede groenteman en sterke slager om voor een prikkie echte kwaliteitsproducten te kopen.
Herman en José, 31-5-2015
Ga ook bij slecht weer erop uit. De omgeving is zeer de moeite waard.

Cabraldi, 29-1-2015
In het voorjaar kun je hier de nachtegaal horen zingen.
Cabraldi, 29-1-2015
Iedere zondag in oktober is er in het nabijgelegen Sant' Agata Feltria een truffelmarkt met allerlei soorten truffel, paddestoelen, streekspecialiteiten en overige culinaire genoegens.
Hans Gloudemans, 20-1-2015
Deze accommodatie raden wij een ieder aan die echt rust wil in een prachtige omgeving. Die houdt van de Italiaanse keuken, Italiaanse cultuur en graag wandelt in de bergen.

Maria, 11-1-2015
In Sarsina weinig te doen maar wel leuk klein souvenirs winkeltje, Il Loggiato. Erg vriendelijke man die op zijn gemak alles voor je uitstalt.
Ilse en Ger, 5-10-2014
Optimale rust in een prachtige omgeving die zich leent om (sportief) te fietsen, te wandelen, uitjes met de auto en .....niks doen.
Aad de Jong, 1-9-2014
Voor wie van rust houdt....
Johnny & Mia, 31-8-2014
Lekker gegeten in de Antica Osteria. Een tikkeltje alternatief. Mooi dakterras aan de achterkant en helemaal niet duur.