Pension
Kleine hotelsWeer vandaag23°15°
Pension I Quattro Passeri Country House

We hebben een aantal aanbieders voor I Quattro Passeri Country House voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Pension I Quattro Passeri Country House

Pension info

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Op het terreinTuin, VIP area
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresVia Dei Laghi 541 47020(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension I Quattro Passeri Country House in Santa Paola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension I Quattro Passeri Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.