Pension I Quattro Passeri Country House

PensionWeer vandaag31°21°
Pension I Quattro Passeri Country House

We hebben een aantal aanbieders voor I Quattro Passeri Country House voor je op een rij gezet:

1 review over Pension I Quattro Passeri Country House

E' VERAMENTE UN RELAIS " FANTASTICO"

info@ladycameolt.net
2-2-2010

LOCATION INCANTEVOLE , POSIZIONE STARTEGICA A POCHI Km dalle principali

città della Romagna. Suite Allodola Magica .

Buoni i Servizi : PISCINA, SAUNA. Consigliatissimo per una vera Vacanza di Relax

immerso nel verde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension I Quattro Passeri Country House in Santa Paola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension I Quattro Passeri Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension I Quattro Passeri Country House scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.