Hotel Europa Complex /anna/baltic

6.9Voldoende

8 reviews over Hotel Europa Complex /anna/baltic

• 5gerda moens10-10-2009

Nooit meer

hotel is vergane glorie, is proper dit is enige positieve, ontbijt beperkt, kamer proper maar badkamer een complete ramp, niet meer voor 21ste eeuw - sanitair moet dringend gerenoveerd!!! Personeel (zeer beperkt) was vriendelijk maar jonge bazen zouden gerust wat meer inspanningen mogen leveren, ..... niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9didier20-06-2009

Een leuk en verzorgd hotel.

Wij waren er een weekje met hp begin juni.Prima hotel. Bij de maaltijd s'avonds krijg je heel veel groente. Maar de douche is een ramp want de hele badkamer incl.WC wordt nat. Op de tv geen nederlandstalige zender. Het zwembad op de 2e verd.is super.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Michel De Ceulaer26-09-2008

De 2 bazen willen(of kunnen)niks bijleren.

We zitten met 5 op het terras voor het hotel,ik vraag de receptie"Kunnen we iets te drinken krijgen?"Zij zegt"Ga maar iets halen hier tegenover de straat in die bar" Voor het avondeten gaan we met 4 naar de hotelbar achter het hotel,om een apperitief te drinken.We wachten en wachten,maar er is géén barman.Een mooie bar,gans groot,25 tafels op het terras,en géén barman!! Op een avond,B.B.Q.20 minuten NA ons avondeten.Er zat 10 man.Personeel kreeg volle schotels mee naar huis!! Géén douchegordijn in de douche- kamer.Men kan niets op het rekje zetten,alles wordt nat,zelfs de W.C. Lift is maar voor 3 personen en traaaag,duurt een eeeeeuwigheid. Avondeten is van 19.30 tot 21.30. Komt U NA 20 uur,dan is ALLE voorgerecht op,alle dagen.Ze dwingen U voor 20 uur te komen!!! Asbakken op het terras worden 1 keer om 18uur proper gemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7h&a25-09-2008

is ok

goede ligging, vriendelijk op weg geholpen door baliepersoneel voor uitstappen, kamers kunnen properder. Verzorgde, heel lekkere italiaanse maaltijden met veel vis, schaaldieren en verse groenten. Je moet wel tegen een paar dagen zonder petatjes of frietjes kunnen!

Gereisd met familie in september 2008

• 6stijn19-08-2008

goede ligging, prijs kwaliteit

de ligging van het hotel is enorm goed, op wandelafstand van het strand, kort bij een bushalte ideaal gelegen voor uitstappen. Alle kamers waren niet uitgerust met airco. zo kwamen wij op kamers zonder airco terecht terwijl dit wel duidelijk gevraagd was. Het personeel is enorm vriendelijk en staan altijd voor je klaar. weinig accomodatie voor de jeugd. Zo sluit de bar al om 12 uur en is het niet mogelijk om verder nog iets te doen want heel san mauro a mare is dan al gesloten.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 6Ans26-06-2008

Goed gelegen hotel; op wandelafstand van het strand en de bushalte. Op het strand kan men enkel gebruik maken van strandstoelen (tegen betaling); strandlakens zijn niet toegelaten.

De bediening kan veel beter; borden worden veel te snel weggenomen; personeel heeft geen verstand van opdienen.

Kamers zijn proper.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8liselotte25-05-2008

Goede persoonlijke betrokkenheid met de gasten en service door de medewerkers van het hotel. Goede ligging vlak bij het strand en de bushalte!

Gereisd met familie in mei 2008

Hotel Europa Complex /anna/baltic info