Hotel Danubio

Met vrienden

Uitstekende keus

paperclip
7-9-2010

Dit hotel biedt alles wat een gezin op vakantie wil. Keurige (wel wat eenvoudige) kamers met navenante badkamers. Drie minuten wandelen van een ruim en gezellig strand en in een leuk dorpje met een gezellig centrum. Rond de centrale fontein is 's avonds van alles te doen, maar altijd op normale geluidssterkte en voor alle leeftijden.

Het meest opvallende is de uitstekende keuken van hotel Danubio. Heerlijk italiaans eten in ruime hoeveelheden. De goede bediening, onder leiding van Giuseppe, de uitstekende gérant maakt het plaatje compleet. Een absolute aanrader, maar je moet wel van kinderen houden. Het hotel is namelijk dermate kindvriendelijk dat er zeker in het hoogseizoen een overpopulatie aan kleintjes valt te constateren!

Kortom, italiaanse gastvrijheid in optima forma.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Danubio in San Mauro a Mare, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Danubio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.