Sorteren

Reviews over San Mamante

fantastische plek om lekker uit te rusten

wijnstra
    25-7-2011

ca de gatti is een prachtige locatie en de mensen zijn zeer behulpzaam; het is echt genieten

Warm welkom bij Ca'de'Gatti

bena1988
    26-5-2010

Wij hadden een appartement geboekt bij Agriturismo Ca'de'Gatti en hebben van de hele week enorm genoten. Het appartement en ook de B&B kamers bevinden zich op de 1e verdieping van het boerenhuis, het uitzicht is dan ook erg mooi. Het huis ligt bovenop een heuvel, met aan de ene kant de heuvels van de sub-appenijnen en aan de andere kant zicht op de Po-vlakte. Wij hebben Faenza, Ravenna, Bologna, Brisighella, Riolo Terme, het strand van Cervia en de Republiek San Marino bezocht, maar ook de directe omgeving is mooi voor een wandeling. Bij de agriturismo is een mooi zwembad (nog te koud toen wij er waren) en een jacuzzi. Er zijn 2 schommels en een klimtouw. Bovendien zijn er schapen, duiven, een vijver met vissen en kikkers, poezen en een hond. De kamers zijn ingericht met oude/antieke meubels en hebben daardoor een leuke sfeer. We hebben 1 avond daar gegeten en het was heerlijk! Eigenaren Barbara en Roberto zijn erg gastvrij en dat maakte dat wij ons erg thuis voelden in Ca 'de'Gatti.