Bed and Breakfast Antico Casale Venturi

Bed and Breakfast Antico Casale Venturi
9,8

4 tips over Bed and Breakfast Antico Casale Venturi

Chris Moris, 8-8-2014

Zeer dicht aan de kust en toch rustig gelegen. Met de wagen op +/- 10 min.

De familiesuite is zeer ruim en voorzien van een mooi terras en keuken.

Bob en Deborah, 2-7-2014
Kortom de familie Venturi zorgt dat je een onbezorgde vakantie kan hebben in een mooie schone en luxe accommodatie. Laten we Martina niet vergeten, het hondje van Sylvi zij maakt de familie compleet en ze kwam ons elke ochtend vrolijk groeten. Aan het einde van onze vakantie namen we afscheid van de familie en ik moet zeggen wij vonden het heel jammer dat we moesten gaan. Tino, Marion, Sylvi en Valentina (Martina) bedankt voor deze fijne vakantie wij zijn nog nooit zo gastvrij ontvangen.
Gessel, 5-5-2014
Veel te doen in de omgeving en genieten van alle luxe, veel terugkerende gasten.

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Casale Venturi voor je op een rij gezet:

Ellen Schuit, 5-5-2013
Je hebt zeker een huurauto nodig om hier te komen en de omgeving te verkennen.