Bed and Breakfast Antico Casale Venturi

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag26°19°
Bed and Breakfast Antico Casale Venturi
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Casale Venturi voor je op een rij gezet:

25 reviews over Bed and Breakfast Antico Casale Venturi in het Nederlands

Top verblijf!

Jacqueline en Tom
25-6-2017

Aan de rand van het dorp een prachtige locatie waar we zijn verwend door de bijzonder gastvrije Italiaans Nederlandse familie Venturi. Het verblijf is tip top in orde en het dagelijkse ontbijt was elke ochtend een feest! Een mooie ongeving, dichtbij het strand en sfeervolle Italiaanse dorpjes waar je goed kan eten. Deze plek is een aanrader.

Een geweldige vakantie!

Bernardon Marino, Carine en Lino
28-7-2016

Het ontbijt was heel lekker! We hadden de suite en dit was super!

De eigenaars zijn superlieve mensen en geven je het gevoel dat je thuis bent!

R&B top sfeer en beleving.

John Hoekstra
5-6-2016

Geweldige accomodatie die in alles voorziet, of je wilt ontspannen of ontstressen of genieten. Het kan er allemaal op een hoog niveau. De kamers zijn voortreffelijk, schoon helder en wit, sfeervol en rustgevend,

Het ontbijt met uitzicht over een mooie vallei, in een ook sfeervolle serre.

Als je op zoek bent naar rust, sfeer, cultuur, jezelf of zuiver wilt genieten ben je hier op de goede plaats.

Wij hebben deze gelegenheid gebruikt om er een weekeinde met de kinderen te genieten, inzet was ons 40-jarig huwelijk. En genoten hebben we, deze R&B met eten in de buurt en de mooie omgeving met Rimini, Riccione en San Marino in de buurt.

We hebben er een geweldig weekeinde gehad, top.

John en Willemien.

Perfetto!

Lahaye
28-5-2016

We zijn een week te gast geweest in deze schitterende B&B. We hadden de suite tot onze beschikking. Deze was van alle gemakken voorzien en zeer mooi ingericht.

Ook de rest van het complex is perfect verzorgd.

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de familie Venturi.

Ook gedurende ons verblijf ontbrak het ons aan niets.

Deze B&B is een echte aanrader en steekt er echt met kop en schouders boven uit. Dit alles in een mooi stukje Italië.

Helemaal verwend op deze super locatie.

Peter en Wim
8-5-2016

Het ontvangst en de verzorging was in een woord uitstekend. De gastvrouwen en gastheer spreken: Italiaans, Nederlands, Duits en Engels. Je voelt je helemaal thuis. Zijn nu al voor de 5e keer geweest maar het is steeds een feest. Mooie grote en verzorgde kamers met inloopdouche. Veel bezienswaardigheden in de buurt. Historie en strand. Wij komen zeker weer terug.

Op en top genieten

fam Eindhoven
5-5-2016

Als prins en prinsessen ontvangen. Wat zalig hier. Lieve familie, erg hartelijk en zorgzaam. De suite was fantastisch. Onze meiden voelden zich echte VIP's. Zo heerlijk. Heel lekker, uitgebreid ontbijt, mooie omgeving, voor ieder wat wils. Echt genoten en komen zeker terug.

Fantastisch, luxe, heerlijk

J, N, K, B
5-5-2016

Geweldig ontvangen door Marion en Celestino. Heerlijk om nogmaals te verblijven bij deze warme, lieve familie Venturi. Enorm genoten in 1 van de mooie kamers. Wat een luxe en een mooi paradijsje. Heerlijk gegeten van het uitgebreide ontbijt. Dit moet je gezien en beleefd hebben! Een aanrader voor iedereen die van genieten en verwennerij houdt. Voor ons zeker tot ziens en erg bedankt voor de lieve goede zorgen.

Pure verwennerij

Fred Boersma en Ruth Leerssen
30-9-2015

Dankzij de oprechte vriendelijkheid en pure klantvriendelijkheid van Tino, Marion, Valentina en Sylvie hebben wij een geweldige vakantie gehad. We zijn als koning en koningin behandeld. We hebben door Tino en Marion kennis gemaakt met hele speciale eetgelegenheden. We hebben enorm genoten.

Ook het lekker luieren in de tuin bij het zwembad geeft je een gevoel van rijkdom!

Kortom een heerlijke vakantie bij prachtige mensen, indrukwekkende landschappen en bovenal heerlijke restaurantjes. Nogmaals dank je wel voor deze pure verwennerij!

Op vakantie zijn en je thuis voelen

Jessica Roels
7-7-2015

Fantastisch smaakvol verblijf qua inrichting van kamers, ontbijtruimte en tuin met zwembad. Super vriendelijke Italiaans/Nederlandse familie die weten hoe ze je moeten verwennen met heerlijk eten, een tussendoortje, een gezellige babbel en tips over de omgeving. Een aanrader! Bedankt Sylvie, Valentina, Marion en Tino.

Super !

Ton de Laat
27-6-2015

Antico Casale Venturi is een prima lokatie. We hebben een bijzonder prettig verblijf gehad. De gastheer en gastvrouwen zijn zéér gastvrij. Het ontbijt, -verzorgd door de aardige dochters van de eigenaren- is een aangenaam moment van de dag en is zéér goed. De kamers zijn smaakvol ingericht en worden perfect schoongehouden. Het sanitair is van sublieme kwaliteit. Prijs kwaliteit is hier zeker in balans. Er zijn veel bezienswaardigheden in de buurt. De accommodatie beschikt over een prachtige tuin waar het goed toeven is. Beslist een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Antico Casale Venturi in S. Clemente, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Antico Casale Venturi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.