Hotel Artide

Hotel Artide
6,1

18 reviews over Hotel Artide in het Nederlands

Prima service voor een lage prijs

veendammer
1-11-2011

Wij hadden van 4 tm 18 september geboekt voor dit hotel. Mooi weer gehad, 30 graden 2 week lang. Het hotel ziet er netjes uit maar binnen is het wat verouderd. Bedden waren stevig genoeg, douchekamer aan de kleine kant maar goed te doen. De kamers werden iedere dag goed schoongemaakt en gedweild, en alle dagen schone handdoeken. Beddengoed werd 1 tot 2 keer per week verschoont. Het eten is prima met keuzemogelijkheid.

Het hotel ligt aan een drukke straat wat veel lawaai kan geven. Na 1 nacht slapen waren wij daar wel aan gewend.

Dit is gewoon een goed hotel met een prima prijs / kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Voor ons echter hebben ze qua service een 10 verdiend. Vanwege autopech moesten we noodgedwongen een nacht langer blijven. We kregen zelfs een duurdere kamer met zeezicht. Uiteindelijk de maandag erop vertrokken en we hoefden niets bij te betalen! Geweldige service en vriendelijkheid. Dit hotel bevelen we dan ook van harte aan.

mai più

gio
23-8-2011

sono stato in questo hotel dal 13 agosto al 19 agosto 2011 sconsiglio a tutti di andarci, ho pagato 79 euro al giorno x avere un servizio pessimo colazzione scarsa , pranzo e cena da mensa , come buffe :solo insalata ,pomodori, citrioli,mais .le camere molto vecchie ,senza aria condizzionata .

Nooit meer.

Lonneke
28-7-2011

De ontvangst bij dit hotel was niet hartelijk te noemen. We werden ontvangen door een nachtportier die geen Engels sprak. Erg verwarrend, dus maar snel naar onze kamer gegaan. Deze kamer was zo slecht nog niet. We hadden een balkon en zeezicht (aanrader). Het eten in het hotel was niet zo goed (En ik ben geen kieskeurige eter). De soep die we bestelden was, een bak met lauwwarm water met bijv. doperwten erin. Het ontbijt was niet slecht, maar ging na enkele dagen wel vervelen. De ligging was ideaal; Je was zo bij het uitgaansleven en het hotel lag direct aan het strand. Het personeel in het restaurant sprak geen Engels. Enkel de receptionisten spraken goed Engels.

najaaaaaaa

Wellesittich hansi
30-8-2009

war schon etwas dürftig, Halbpension mit meerblick kostet satte 52 Euro. bei zimmer mit meerblick aufschlag 5 euro pro nacht, für mich ungewöhnlich so ein zuschlag. naja die lage war sehr gut, alles gut erreichbar, direkt am strand. schöner balkon, ausreichend groß, jedoch badezimmer hoffnungslos veraltet, betten auch veraltet...aber man konnte einigermaßen darauf schlafen... essen war ein minuspunkt, anstatt einem reichhaltigen büffet wie es bei halb pension üblich ist, gab es jeden abend den gleichen salat. danach immer ein teller pasta. als zweiter gang ein teller fleisch oder fisch serviert. das essen war entweder sehr fettig mit schlechten zutaten serviert, dann wurde man satt. oder es war viel zu wenig, dafür einigermaßen okay, aber man wurde eben nicht satt. alles in allem für das geld sehr sehr dürftig. positiv: das personal war durchweg sehr nett. auch wurde in dem hotel gut geputzt u. gereinigt.

Fazit: Zu hoher Preis für ein durchschnittliches Hotel, Essen dürftig.

Nicht im Sommer

Schitz Albert
19-8-2009

Ein Hotel ohne Klimaanlage, kein Wentilator zur verfügung, keine mini-bar oder kühlschrank im Zimmer. Deutsche sprache-??? was ist das!!! Bei Volpension für 13 Tage noch für Getränke 133€ extra bezahlt. Für 2 Liegen und Schirm am Strand 170€ bezahlt. Frühstuck 13 Tage immer das gleiche--Crousant-Kellogs-Schmand-und immer die gleiche Wurst. Mittag und Abendessen Nudelgerichte und es gibt Fisch dazu, was eigendlich kein fisch ist sondern Meeresfrüchte.Ich kann leider nicht sagen das daß Hotel gut war oder ist, nur weil es direckt am strand liegt ist es für Kinder vielleicht gut aber der rest ist nicht Ok.

Ligging ideaal maar warm

Frans van Bekkum
27-7-2009

Hotel Artide is een goed hotel om een weekje uit te houden. De kamers zijn wat aan de krappe kant. De douche, toilet, voetenbadje en de wasbak zijn in een hokje gepropt van 1,5m bij 1,5m. Tevens is er geen airco en dat bevorderd de nachtrust niet helemaal.

Het personeel is zeer vriendelijk en helpt je graag. Er wordt ook goed schoongemaakt. Zwembad kun je altijd terecht. Het ontbijt is zeer goed en het avondeten is ook goed te doen. Er zijn veel bejaarden in het hotel te vinden en een aantal jongeren.

Kortom redelijk hotel!

Niet onze keus

Desirée
15-7-2009

Bij aankomst in het hotel werd er nogal moeilijk gedaan over engels praten(Dit was later in de week ineens beter). We waren met z'n 2en en hadden een 4 persoonskamer. Een vierpersoons is een 2 persoonsbed + stapelbed. Elke kamer heeft een balkon. Op dit balkon hadden wij geen stoelen (dit stond wel in de beschrijving). Zondagochtend om stoelen gevraagd. Woensdag hadden we nog niets. Ben toen opnieuw gaan vragen, maar er waren geen stoelen. Kamer is warm.

Elke dag wordt de kamer schoongemaakt. (eventueel nieuwe handdoeken)

Ontbijt bestaat uit: croissant met poedersuiker of hard broodje. ham, kaas, salami en zoetwaren. yoghurt en 3 soorten ontbijtgranen. Drinken standaard koffie, thee, melk, rode sinaasappelsap uit de automaat is lekker!

Wekservice; 2 excursies gemaakt beide keren een kwartier te laat gewekt. Op dag van vertrek werden we op tijd gewekt.

Zwembad is ong. 10 m bij 5 m in schaduw.

Het hotel ligt aan een drukke winkelstraat. (ook 's nachts)

TIP; eigen waslijn meenemen

2008

Gemiddeld voor weinig geld

Sven
16-8-2008

Ik ben samen met 2 vrienden 8 dagen in dit hotel geweest. Het hotel is voornamelijk bevolkt met oude Italiaanse mensen, Nederlandse gezinnen en wat jongeren.

De kamers zijn niet groot (wij hadden een 3 persoonskamer) en in de zomer te warm om goed te kunnen slapen.

Het ontbijt is standaard maar redelijk, het avondeten vonden wij erg slecht.

De kamers hebben geen koelkast of iets dergelijks, dus neem of een elektrische koelbox of een koelbox mee en leg elementen in de vriezer van het hotel beneden.

Receptie erg behulpzaam, zwembad erg lekker. Nooit druk.

leuk hotel

Wendy
12-8-2008

leuk hotel, kleine kamer, nog kleinere badkamer. aardig personeel, level van engels is erg laag. grote groep bejaarden aanwezig. Rimini is een leuke plaats, San Marino een echte aanrader.

Typisch Italiaans

Elly
10-8-2008

De bedden zijn met veren en spiralen 1 groot drama, plastic pinnetjes waar je op ligt.TIP: vraag om wollen dekens en leg die bovenop het matras en dan het laken erop, je slaapt prima! Verder is het avond eten 1 grote catastrofe. Koud, weinig en belachelijk, 6 dunne plakjes beleg ( dit heet cold cuts)3 stukjes kaas(brie, camembert en emmenthaler) rijst met doperwten in water( dit was soep)Als voorgerecht iedere avond pasta!!Met tomatensaus maar dan anders. Verders iedereen supervriendelijk! Schoon, netjes en goed zwembad.

Ze doen echt hun best, zijn superlief.Zou zo terug gaan maar dan zonder eten.Ontbijt was goed, harde broodjes en croissantjes beleg en kaas enz.

Hotel Artide 6.11 10 18 .