Hotel Artide

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°10°
Hotel Artide
6,1

15 reviews over Hotel Artide in het Nederlands

Prima service voor een lage prijs

veendammer
1-11-2011

Wij hadden van 4 tm 18 september geboekt voor dit hotel. Mooi weer gehad, 30 graden 2 week lang. Het hotel ziet er netjes uit maar binnen is het wat verouderd. Bedden waren stevig genoeg, douchekamer aan de kleine kant maar goed te doen. De kamers werden iedere dag goed schoongemaakt en gedweild, en alle dagen schone handdoeken. Beddengoed werd 1 tot 2 keer per week verschoont. Het eten is prima met keuzemogelijkheid.

Het hotel ligt aan een drukke straat wat veel lawaai kan geven. Na 1 nacht slapen waren wij daar wel aan gewend.

Dit is gewoon een goed hotel met een prima prijs / kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Voor ons echter hebben ze qua service een 10 verdiend. Vanwege autopech moesten we noodgedwongen een nacht langer blijven. We kregen zelfs een duurdere kamer met zeezicht. Uiteindelijk de maandag erop vertrokken en we hoefden niets bij te betalen! Geweldige service en vriendelijkheid. Dit hotel bevelen we dan ook van harte aan.

Nooit meer.

Lonneke
28-7-2011

De ontvangst bij dit hotel was niet hartelijk te noemen. We werden ontvangen door een nachtportier die geen Engels sprak. Erg verwarrend, dus maar snel naar onze kamer gegaan. Deze kamer was zo slecht nog niet. We hadden een balkon en zeezicht (aanrader). Het eten in het hotel was niet zo goed (En ik ben geen kieskeurige eter). De soep die we bestelden was, een bak met lauwwarm water met bijv. doperwten erin. Het ontbijt was niet slecht, maar ging na enkele dagen wel vervelen. De ligging was ideaal; Je was zo bij het uitgaansleven en het hotel lag direct aan het strand. Het personeel in het restaurant sprak geen Engels. Enkel de receptionisten spraken goed Engels.

Ligging ideaal maar warm

Frans van Bekkum
27-7-2009

Hotel Artide is een goed hotel om een weekje uit te houden. De kamers zijn wat aan de krappe kant. De douche, toilet, voetenbadje en de wasbak zijn in een hokje gepropt van 1,5m bij 1,5m. Tevens is er geen airco en dat bevorderd de nachtrust niet helemaal.

Het personeel is zeer vriendelijk en helpt je graag. Er wordt ook goed schoongemaakt. Zwembad kun je altijd terecht. Het ontbijt is zeer goed en het avondeten is ook goed te doen. Er zijn veel bejaarden in het hotel te vinden en een aantal jongeren.

Kortom redelijk hotel!

Niet onze keus

Desirée
15-7-2009

Bij aankomst in het hotel werd er nogal moeilijk gedaan over engels praten(Dit was later in de week ineens beter). We waren met z'n 2en en hadden een 4 persoonskamer. Een vierpersoons is een 2 persoonsbed + stapelbed. Elke kamer heeft een balkon. Op dit balkon hadden wij geen stoelen (dit stond wel in de beschrijving). Zondagochtend om stoelen gevraagd. Woensdag hadden we nog niets. Ben toen opnieuw gaan vragen, maar er waren geen stoelen. Kamer is warm.

Elke dag wordt de kamer schoongemaakt. (eventueel nieuwe handdoeken)

Ontbijt bestaat uit: croissant met poedersuiker of hard broodje. ham, kaas, salami en zoetwaren. yoghurt en 3 soorten ontbijtgranen. Drinken standaard koffie, thee, melk, rode sinaasappelsap uit de automaat is lekker!

Wekservice; 2 excursies gemaakt beide keren een kwartier te laat gewekt. Op dag van vertrek werden we op tijd gewekt.

Zwembad is ong. 10 m bij 5 m in schaduw.

Het hotel ligt aan een drukke winkelstraat. (ook 's nachts)

TIP; eigen waslijn meenemen

2008

Gemiddeld voor weinig geld

Sven
16-8-2008

Ik ben samen met 2 vrienden 8 dagen in dit hotel geweest. Het hotel is voornamelijk bevolkt met oude Italiaanse mensen, Nederlandse gezinnen en wat jongeren.

De kamers zijn niet groot (wij hadden een 3 persoonskamer) en in de zomer te warm om goed te kunnen slapen.

Het ontbijt is standaard maar redelijk, het avondeten vonden wij erg slecht.

De kamers hebben geen koelkast of iets dergelijks, dus neem of een elektrische koelbox of een koelbox mee en leg elementen in de vriezer van het hotel beneden.

Receptie erg behulpzaam, zwembad erg lekker. Nooit druk.

leuk hotel

Wendy
12-8-2008

leuk hotel, kleine kamer, nog kleinere badkamer. aardig personeel, level van engels is erg laag. grote groep bejaarden aanwezig. Rimini is een leuke plaats, San Marino een echte aanrader.

Typisch Italiaans

Elly
10-8-2008

De bedden zijn met veren en spiralen 1 groot drama, plastic pinnetjes waar je op ligt.TIP: vraag om wollen dekens en leg die bovenop het matras en dan het laken erop, je slaapt prima! Verder is het avond eten 1 grote catastrofe. Koud, weinig en belachelijk, 6 dunne plakjes beleg ( dit heet cold cuts)3 stukjes kaas(brie, camembert en emmenthaler) rijst met doperwten in water( dit was soep)Als voorgerecht iedere avond pasta!!Met tomatensaus maar dan anders. Verders iedereen supervriendelijk! Schoon, netjes en goed zwembad.

Ze doen echt hun best, zijn superlief.Zou zo terug gaan maar dan zonder eten.Ontbijt was goed, harde broodjes en croissantjes beleg en kaas enz.

Badkamer,slaapkamer,eten

Fam.Loche
6-8-2008

Badkamer is een veredelde WC

Slaapkamer op vierde verdieping geen airco,terrasdeuren konden niet open ivm. lawaai de hele nacht .vierpersoonskamer geboekt voor drie personen, deze was te klein en sterk verouderd. het eten was echt Italiaans dus iedere dag Pasta

Rimini leeft

B. van Apeldoorn
9-7-2008

We zochten een rustige plek om uit te rusten. Helaas was Rimini daar niet de plek voor. Ondanks dat hebben we een prima vakantie gehad met 2 opmerkingen:

Geen airco op de kamer is eigenlijk niet te doen.

Gezien de ligging van hotel en het feestgedrag van de Italianen was slapen alleen mogelijk op het strand en bij het zwembad.

Voor de rest een leuke vakantie met sympathieke Italianen om ons heel. Lekker eten in het hotel, waar iedere dag Italiaans werd gekookt. Daarnaast vonden wij Italie zeker betaalbaar.

2007

Het hotel ziet er mooi uit en is vrij rustig (niet helemaal vol met jongeren). De kroegen zijn op loopafstand en het hotel zit direct aan het strand.

In het restaurant kan je kiezen uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten, het eten is wel ok, maar niet super. Verder zit er een mooi zwembad bij, en wordt er goed schoongemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Artide voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Artide in Rivazzurra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Artide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.