Hotel Euro Mar

0Tonen op kaart

17 Reviews over Euro Mar

• 7Willewijntje23-10-2009

Goed, net hotel.

We zijn hier met 8 dames deze zomer geweest. Is ons goed bevallen, fijn hotel. Dinner was goed, ontbijt kan ik niks over kwijt. Dit heb ik zelf niet meegemaakt. Uitgaansgelegenheden liggen wel wat verder, maar lopen is best te doen.

• 9Monique05-10-2009

Super goed hotel

Eurohotel is echt een super goed hotel. Wij zijn hier deze zomer 2 weken geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. Het is eten is erg goed en de bediening erg vriendelijk. Ze halen je bord op zodra je klaar bent en schenken de soep ter plekken op tafel voor je in. Ook flessen water die je niet opdrinkt zetten ze in een koeling en krijg je de volgende dag weer op tafel. Elke dag heb je keuze uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten waarvan een vis, een vlees en een iets anders is zoals bv pasta. Ook is er een uitgebreid buffet met allerlei salades, focaccia's, olijven en elke dag andere dingen. Voor ieder wat wils, voor de mensen die niet zo veel lusten is er elke avond wel iets van een 'normale' schnitzel of pasta te krijgen en voor de culinaire mensen is er ook meer dan genoeg. Ook is er keuzen uit 6 nagerechten variërend van een complete fruitschaal tot ijs of tiramisu. De kamers zijn erg nieuw en netjes. Een nette badkamer en een groot balkon met uitzicht op het strand. Top hotel

• 7marlies van langen16-08-2009

Kleine kamer maar goede ligging

Zeer goede ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zaten op de bovenste etage (7e). Hier hadden wij een zéér kleine kamer en zéér klein balkon. De kamers op de bovenste etage zijn veel kleiner dan de andere kamers in het hotel. Klein zwembad, maar mét ligbedden. Er was er altijd wel een vrij. Strand mooi en breed. Bedjes op het strand te huur, maar vooraan aan de zee is er een strook waar je gewoon met je handdoekje kan liggen. Café Vincent tegenover het hotel was onze favoriet voor ontbijt en lunch.

• 8jasper05-03-2009

super vakantie voor redelijke prijs.

ben er in de zomer van 2008 geweest en willen dit jaar weer gaan. Ligging is perfect en er is van alles te doen. Personeel is super en klantgericht en de baas zelf is ook echt een lolbroek komt al altijd praatje maken.ook de kamers worden elke dag netjes gepoetsd en ziet er netjes uit. Ik heb er kortom echt een super twee weken gehad.

• 7Peter31-07-2008

Zeer goed hotel

Hotel is perfect en zeker niet duur. Ontbijt (mogelijk tot 10 uur) is goed net zoals het avondeten (van half 8 tot half 9). Een fles rode wijn heb je er al voor 13 euro en is heerlijk. Bediening is aardig, maar ze halen wel snel je bord weg als je klaar bent en dan komt meteen het volgende gerecht. Dus een tip: zorg ervoor dat je het laatste restje langzaam opeet. De eigenaar is super en daar kun je mee lachen. Hij runt zijn zaak met plezier, dat kun je aan hem zien. Kamers worden dagelijks helemaal schoongemaakt. Balkon is groot genoeg voor z'n 4-en en met leuk uitzicht. Ps: Vincent Café aan de overkant van de straat heeft heerlijk ijs!! (en de rest is daar ook lekker. Je kan er mooi en rustig zitten, ook de prijzen zijn netjes) Conclusie: wij hebben een superleuke vakantie gehad in Rimini en in het Eurotel!

• 8stephanie21-07-2008

erug leuk lieve mensen wel hele kleine kamer

lieve mensen prima ligging kleine kamer dat wel goeie service , onbijt is wat beperkt erug leuke en lieve eigenaar

• 8monique04-11-2007

de eigenaar was echt geweldig,de rest van het personeel trouwens ook. heb het er heel leuk gehad,zijn zelfs met geovanni(de eigenaar) wezen stappen!! haha

• 7E. Holthof26-09-2007

Leuk en net hotel dicht bij strand(helaas wel betalen) en boulevard. Erg ver van Rimini centrum en veel lawaai vanaf de boulevard. Wij zijn hier na drie nachten weggegaan omdat normaal slapen aan de straatkant niet mogelijk was. Continu getoeter en geschreeuw. Om gek van te worden. Het avond eten kent geen vergelijk. Zelfs een magnetron maaltijd bij de SHELL om de hoek is beter dan het "voer" dat er geserveerd word in de ondergrondse vreetbunker! Echt ronduit smerig!!!!!!! Personeel is wel vriendelijk maar voor ons was het na drie nachten wel welletjes.(voor 7 nachten geboekt)

Geen aanrader dit hotel!

• 8J. Le Duc28-07-2007

Het is een perfect hotel voor jongeren en voor ouderen maar met kleine kinderen is dit geen geschikt hotel daar er geen animatie is en geen verdere gezinnen om aansluiting mee te vinden. Eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is matig.

• 7Maurice19-08-2006

Leuk hotel, aardig personeel en erg klantgericht. Direct aan een leuke en drukke boulevard. Het zwembad is niet zo heel groot, maar je vermaak je er prima. Het strand is een paar meter lopen, alleen het wat is niet zo helder. De kamers zijn klein maar wel schoon, en je hebt een mooi uitzicht vanaf het balkon. Airco is wel aan te bevelen! Het eten is niet heel uitgebreid(keuzemenu), maar als je van italiaans houdt dan is het heel lekker.

Hotel Euro Mar info

Veilig betalen met