Appartement Welcome

0Tonen op kaart

20 Reviews over Welcome

• 4SHU22-08-2010

Dit nooit meer...

Geen handdoeken, geen schoonmaak, geen verwisseling van linnengoed, geen engels sprekend personeel, de helft van de tijd geen receptie beschikbaar, geen zwembad, geen bar, kortom: geen drie sterren waard, maar hoogstens één!

Ik raad dit iedereen af!

• 9Jet02-10-2009

Helemaal Goed

Appartement Welcome is helemaal top. Ik ben er met 5 meiden geweest. We moesten iets schuivenmet de bank en een bed om met zn allen op een kamer te komen maar dat was voor de eigenaar helemaal geen probleem. Het personeel spreekt engels en degene die niet goed engels spreekt probeert het in ieder geval. De bewaker 's avonds is erg bekwaam en dat kan denk ik helemaal geen kwaad in de zomermaanden in rimini. We hadden een kapotte douche maar toen we dat aangaven werd dat meteen gerepareerd. heel fijn dus!

Verder ligt het appartement schitterend. Vlakbij uitgaansgelegenheden die je 's nachts totaal niet hoort. Vlakbij het gratis strand ook en om de hoek is de supermarkt! Mocht ik weer in Rimini komen ga ik sowieso naar Welcome. Schitterend appartement, schoon, goede service en behulpzaam personeel en een complete inrichting. En ook meer dan genoeg ruimte voor 5 of 6 personen! Wel zelf handdoeken meenemen! Worden maar 1x verschoond!

• 9jennifer,roos,denise en judith08-09-2009

Prima!

Eind juli zijn wij met vier vriendinnen naar Rimini geweest! Rimini zelf is echt geweldig, het strand, restaurantjes, heerlijke pizza's/pasta's en de discotheken/kroegjes zijn ook super! Het app welcome was echt prima. stapelbed was wat minder maar kuiken en balkon was echt prima! handdoeken kregen we maar 1 keer schoon in de 2 weken, niet echt heel erg fris. en het beddengoed is ook niet verschoont. aardig personeel. baas was in het begin wat minder, maar als je tegen hem aardig bent is hij dat ook tegen jou! ( hebben wij ondekt)

je mag overdag en savonds geen muziek op in het app. jammer.

welcome is prima!

• 9Manon & Sander29-08-2009

Mooi appartement!!!

Mijn vriend en ik zijn in jul/aug naar Rimini geweest en hebben dit appartement geboekt. We hadden al een aantal positieve reacties gelezen op deze site. Het appartement zag er netjes uit!! Voor ons 2en groot genoeg en alles was schoon. We hadden ook een balkon waar we lekker konden ontbijten. Als alle ramen en deuren dicht waren konden we lekker de hele nacht de airco aanzetten. Het enige minpuntje was dat je maar 1x handdoeken kreeg in de week. Maar dat wisten we dus we hadden wat extra meegenomen van huis. We hebben een top vakantie gehad in dit appartement. Er zijn altijd mensen die wat te zeuren hebben! Die moeten lekker een 5* hotel nemen. Voor de 3* was dit zeker een goed appartement!! En Rimini is geweldig!! Ciao!!

• 6rick14-08-2009

Fikse tegenvaller

Wij zijn net een paar weken terug uit Rimini, en verbleven in dit appartement. Onze kamer was redelijk goed onderhouden, op enkele kapotte lichten na. Was wel erg klein. De foto;s die je ziet, is gelijk het hele appartement. Het personeel overdag spreekt Engels, en is klantvriendelijk. Personeel 's nachts is chagerijnig en spreekt alleen Italiaans. Badkamer is wel mooi, net als het balkon. Verder is het alleen één groot slaaphok, met aan de muur een keukentje. Het appartement is niet aan te raden, Je gaat beter naar Wally aan de overkant van de straat. Rimini zelf is wel mooi.

• 9Kiki18-11-2008

Welcome ben je zeker in dit appartement

Een top plek. Een top inrichting met top spullen. alleen beetje jammer dat het keuken gerei niet erg handig was. Maar ondanks dat echt een geweldige week gehadd!

• 7G. Smulders22-09-2008

Niet echt geweldig

Het was een last-minute maar er zijn vast mensen bij die de volle pond betalen, LET OP! dat er nog 15,- pp voor 3 handoeken en 50,- schoonmaak- kostenbij komt. Het wordt dus tussentijds niet schoongemaakt en je bedden moet je zelf opmaken. Alle appartementen liggen dichtbij 15km lange boulevaard maar deze ook dicht bij kerken ver van oude niet veel voorstellende oude centrum van Rimini. In Welcomewaren veel dingen kapot zoals een rolluik en douchedeur, maar heeft nu een half jaar tijd om het te maken, op de hoek zit een geweldig restaurant Del Torro. De bussen zijn niet duur maar heel vaak vol en veel zakkenrollers, Een trip naar Ravenna is de moeite waard (per trein), koop wel kaart waar je in 5 dingen binnen kunt. De inrichting van het app. was verder okee, niet oud of zo, we hadden wel een tweepersoonsbed en een stapelbed dus je met vieren bent. Voor ons een gezellig weekje tussenuit voor weinig geld, maar een weekje wasang dan genoeg, vooral zo laat in het seizoen.

• 8Ton en Lia21-09-2008

Prima appartement.

Wij zijn net terug van 2 weken Rimini. We hebben prima weken gehad ondanks het minder goede weer tijdens de 2e week. Appartement zag er keurig uit met voldoende ruimte en een nette inrichting. Mensen waren erg behulpzaam en vriendelijk. Tips: Koop een (24 uurs)buskaartje van 3 euro en je kunt 24 uur lang reizen met de bus. Leuk om o.a. naar Cattolica of de markt in Rimini te gaan. Let op zakkenrollers vooral op lijn 11! Ook hebben de meeste bars een buffet met kleine hapjes eind van de middag waar je gratis gebruik van kan maken als je iets drinkt. Via reisbureau (tussen busstop 30 en 31 op huis nr 241) kun je voordelig excursies boeken. Scheelt de helft met de excursies die op de informatie ochtend via de hostess wordt aangeboden. Aanraders: de grotten van Frasassi, San Marino en Venetie. In Rimini is de bar bij het Eurhotel erg gezellig.

• 8Niels de Pagter17-09-2008

ik wou niet weg

super appartement met super sfeer. een groot appartement dat ruimte bood om te slapen en te eten. plus een niet normaal groot balkon.

• 8zwet15-09-2008

niet echt

groot schoon appartement, kapotte dingen werden na vragen niet gemaakt. ligt dichtbij het strand maar niet bij het strand waar de touroperator strandstoelen tegen goedkopere prijzen verkoopt. Dichtbij het centrum ligt het al helemaal niet, 25 min met de bus, erg goede verbinding. Je zit in Miramare en dat is het uiteinde van rIMINI. je zit wel vlakbij de vele touristenwinkels maar die zijn allemaal hetzelfde en dat heb je na 2 avonden echt gehad! Je ziet hier niks van Italie terug en in september is het uitgestorven, disco's en vele winkels/restaurants zijn dicht, stranden half leeg etc. Huur vooral een auto want een week is erg lang in dit oord. Het app is goed maar Rimini is echt geen aanrader!!

Appartement Welcome info

Veilig betalen met