Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Panda

4.9MatigScore uit 8 reviews

4.9MatigScore uit 8 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Villa Panda

• 6frederik30-10-2009

Prima Hotel voor deze prijs.

Wij waren met zijn 3en, we hadden een heel ruim balkon, al was de kamer niet super groot. Maar we waren daar niet vaak te vinden.. Het eten was heerlijk, elke avond een lekkere Italiaanse maaltijd met lekker bier.. De bij het strand is erg gunstig op ongeveer 300 meter.. De mensen daar waren erg aardig en gastrvij, we werden goed geholpen toen er iets stuk was. De kamers oooden hygienisch.. De nadelen waren, het ontbijt en de groep (30 man)duitsers die midden in de week aankwamen en dachten dat hun muziek harder kon dan de onze.. Kortom, verwacht niet te veel van het hotel, maar het is zeker de moeite waard.

• 3Dinah,Tim en wesley17-08-2009

nooit meeer

wij waren met zun drieen. we hadden een twee persoons kamer gekregen het was erg krap. de douche was erg krap en klein juuh stond met juh voeten tegen de wc aan als juh ging douche je kon je geen eens afdrogen in de douchen . het ontbijt was slecht het brood was hard. er was niks te doen in het hotel. het personeel was wel vriendelijk maar sloom. zoiets hadden we niet verwacht van het hotel.je moet maar verwachten dat je een balkon hebt. de ligging is wel goed bij het centrum en het uitgaans leven alleen het ligt naast een spoor en dat is vervelend.dus als juh naar rimini gaat zoek maar een ander hotel.

• 7Laura18-07-2009

Urlaub 07/2009 im Hotel Villa Panda in Rimini =)

Also, erstmal von vorne rein, wer 2 Sterne bucht, kann keine 5 Sterne erwarten, das ist ja wohl klar. :) Ich war mit 2 Freundinnen im Sommer 2009 in Rimini im Hotel Panda. (also 3 Mädels)..

Die Zimmer sind wirklich sehr,sehr klein, von der Ausstattung sehr einfach aber für 2 Sterne ok..(mehr so Gefängnisszellengröße) Das Bad..man kann sich so gut wie nicht drin bewegen, zu 2 ins BAd gehen ist nicht..Waschbecken, Bidé,Klo und "wasserhahn aus der decke überm klo als dusche" = Nasszelle.. Das essen.. Frühstück = Bueffee, vertrocknetes Weißbrot,Kuchen mit Haaren, Kekse, Wurst und Käse der sehr mitgenommen aussieht & auch schmeckt, Marmelade, Honig, Nutella, fast flüssige Butter..trinken beim Frühstück dabei und ok(Milch,Säfte,Kaffee Automaten mit 10 verschiedenen möglichkeiten oder so)Abendessen, 3 Gänge, vorspeise Nudeln=lecker, Hauptgang Fleisch, Salat & beilage=versalzen aber ok,Nachtisch eine Frucht.Die Lage=1A+super nah zum Strand & Discos Ohropax mitnehmen,zug vorm fenster=sehr laut

• 3vakantie rimini17-05-2009

NOOIT Meer!!!!! niet naar toe gaan

Het is gewoon een smerig hotel kamers zijn slecht en heel klein. ontbijten hoef je er ook niet te doen. avond eten iedere avond pasta. rijden op zijn minst 10 trienen per uur langs op afstand van nog geen 10 meter. personeel spreekt heel slecht engels. dus mensen zoek een ander hoetel uit al je naar rimini gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 6marina04-02-2009

ligt pal naast spoor

was wel even schrikken toen we zagen dat we op nog geen 10 meter afstand van het spoor zaten waar veel treinen over rijden. regelmatig wakker geworden 's nachts. locatie ten opzichte van stand en stad is ideaal, alleen naast t spoor is echt minder--> tip: oordopjes mee. verder was het erg smerig en erg klein (met zn vieren om een kamer van 15m2), we hadden geen balkon en de badkamer was mini... wel schone handdoeken en vriendelijk personeel. alleen t ontbijt is slecht: bestaat voor 90% uit koekjes!!

• 2Tamara28-08-2008

hokje!

Wij zijn een week in dit ''beachmasters guesthouse'' geweest en het viel ons vies tegen, ja je bent er alleen om te slapen; maar dat lukt niet vanwege de trein die ONDER JE RAAM langs rijd. de eerste dag stroomde het water vd douche letterlijk heel de kamer in en een laag van 10 cm was het gevolg in dit kleine hokje. Engels ging met handen en voeten, gelukkig waren ze wel bereid om te helpen. overigens belachelijk dat hotel personeel geen fatsoenlijk engels spreekt, maargoed. ontbijt stelde niks voor, brood was keihard. nee je kan weinig verwachten, maar geen koelkast of uberhaupt ruimte waar je je kont kan keren.. ik noem dit op de ligging na; slecht.

• 7Sjonne29-07-2007

Ligging is echt perfect, 3 minuten van het strand en om de hoek van de disotheken Blow Up en Life en een hoop eet en drink gelegenheden en winkels. Kamers erg simpel maar prima, we zijn er toch alleen maar geweest om te slapen. Ontbijt ook wel prima voor 1 week, gewoon niet teveel van verwachten voor die goedkope prijs! Want de prijs-kwaliteit verhouding is prima!

• 6kimmie27-11-2005

Wij zijn er in de zomer van 2005 met een stel meiden geweest. Het hotel licht best wel centraal gelegen. discotheken, strand en supermarkt zitten op hoogstens 5minuten lopen. Er loopt inderdaad een spoorlijn aan het hotel, maar hier wen je heel snel aan. Het eten was vaak hetzelfde, maar als je van pasta's houd zit je zeker goed. En voor 30 euro per week voor een half pension kun jeook niet veel verwachten. Er kon alleen bijna niemand engels wat heel vervelend is. Verder zijn de kamers schoon maar heel simpel, maar de 2 persoonskamer zijn heel krap. In de 3 persoonskamers heb je 4 bedden dus die zijn dan weer ruim. De badkamer is super klein. Als je doucht sta je bijna in de wc. De prijs kwaliteit is goed.

• 5Susanne18-06-2005

Erg gezellig hotel alleen jammer dat er spoorlijn onder je raam ligt. Iedere dag hetzelfde eten. Maar het personeel was erg vriendelijk.

Hotel Villa Panda info

• Adresgegevens