Hotel Villa Nanni

7.3GoedScore uit 24 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 24 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

24 Reviews over Villa Nanni

• 5veertjee15-07-2014

nooit meer

WIj zijn er bestolen terwijl alles op slot zat.(deuren + ijzeren luik bij de achterdeur) Ook bij de buren zijn spullen gestolen uit hun kamer, waar ook gewoon alles op slot zat. Beveiliger wist wel ineens dat er spullen onder ons balkon lag. We waren gewoon aan ons lot over gelaten en het was onze eigen schuld. Ik heb me daar na niet echt veilig meer gevoeld in het hotel en mijn halve vakantie was verpest. Hulp of iets hoef je niet te verwachten, want het is je eigen probleem. Een kluisje mochten wj eerst nie tot beschikking nemen, want wij waren van een jongeren organisatie en het was alleen voor ouderen bedoelt. (heel raar maarja je hebt geen zin in gezeur, dus je verzint dan wel een andere oplossing, denk je dan op dat moment). TOen we waren bestolen kregen we te horen dat wij ineens wel een kluisje moesten nemen. Politie zegt ook dingen die niet kloppen, dus aangifte doen heeft ook geen zin.

• 7Villa Nanni Bewertung18-08-2013

Bewertung Villa Nanni** Rimini

Das Hotel ist gerade für Jugendliche sehr empfehlenswert, da es günstig doch trotzdem sauber. Das Frühstück war sehr mager und nicht wirklich genießbar und es gab sehr sehr schlechter cafe aus dem Automaten. Doch zum Glück gibt es 100m weiter einen Supermarkt mit Croissants. Die Zimmer waren sauber, denn die Putzfrau hat es jeden Tag gereinigt und die Betten gemacht. Zudem gab es gab genügend Stauraum für die Kleidung und den passenden Steckdosenanschluss. Das Bad war sehr klein, man stand zum duschen schon fast im Klo und aus dem Duschkopf kamen lediglich ein paar Tropfen. Das Personal war sehr nett und man konnte rund um die Uhr das Hotel betreten, sofern man keinen Betrunkenen Eindruck oder Besuch mitnahm. In meinem Hotelzimmer gab es weder ein TV, kein WLAN, und auch kein Safe oder Kühlschrank, aber dafür einen kleinen Balkon. Nachts ist es sehr laut von den Jugendlichen und in der Früh von der Müllabfuhr usw

• 8Karel08-08-2013

Heerlijk hotelletje

Wij zijn met een vriendengroep van 9 man op een jongeren vakantie geweest en verbleven in dit hotel. Het is een 2 sterren hotel en een goede! De komt in het begin wat chagrijnig over maar daarna is het echt een topkerel! Service is prima, bar is 24/7 open dus da helemaal top! De nachtportier is aardig en het hotel zelf is erg overzichtelijk. terras is heerlijk om te zitten! De eigenaar hielp zo veel mogelijk met de problemen. Het ontbijt is niet veel maar het is zeker genoeg! cornflakes, brood, jam, boter,nutella, kaas en ham. Voor het geld wat je er aan uitgeeft prima! En de airco, TOP DING! binnen 10 minuten hele kamer van 38 graden naar 18! kost wel 4 euro per dag maar dan heb je ook wat.

• 7Michelle Pieper12-06-2012

Prima hotel

Ben hier vorig jaar in de zomer met een vriendin geweest. De kamers zijn klein, verwacht niet meer dan een bed en een badkamer (die overigens ook erg klein was, je kon naar de wc en douchen tegelijk). Je moet bijbetalen voor airco op de kamer, wij hebben dit niet gedaan maar dit is wel echt een aanrader, ontzettend warm gehad! Verder erg vriendelijk personeel, kwamen elke dag handdoeken verwisselen en schoonmaken. De eigenaar is streng in zijn regels (je mag bijvoorbeeld geen mensen mee naar het hotel nemen) maar wel erg rechtvaardig en vriendelijk. Wij zaten op de bovenste verdieping, hier hadden wij erg goed contact met onze buren. Zo lang je je hier rustig houdt is er niets aan de hand, wij hebben een prima vakantie gehad maar zouden een volgende keer kiezen voor een wat grotere accommodatie.

• 5Meerle18-04-2011

niet voor herhaling vatbaar

dit hotel is te doen als je zoals ik met vrienden/vriendinnen een lekkere stapvakantie wil houden, verder moet je hier niet zijn. onze kamer was afschuwelijk, we hadden een stapelbed en 2 bedden in een ruimte van 10 vierkante meter. we konden tegelijk plassen en douchen en het eten was echt te ranzig voor woorden. je zou denken dat friet bakken toch niet zo moeilijk is, maar blijkbaar konden dit alleen slappe frietjes zijn.. service was ook schandalig, we hadden een lekkende airco die stonk en waar niks aan gedaan werd. een kapotte wc bril bij aankomst waar ze ons achteraf voor wilden laten betalen. er zijn kledingstukken en geld van ons (en omliggende kamers) verdwenen. we hebben het 2 x geprobeerd in het hotel te eten en zijn toen elke avond uit eten geweest en hebben uiteindelijk toch een topvakantie gehad. rimini zelf is echt super. een fijn strand, veel uitgaansmogelijkheden etc!

• 7julesvaes06-08-2010

mooi jongeren hotel

goede ligging naar het strand 3 a 4 minuutjes lopen.. kamers wel erg krap maar mooie prijs kwaliteits verhouding

• 9Jakub und Malwina15-07-2010

Toller Kurzurlaub

Hotel Villa Nanni ist einfach klasse was das Preis-Leistung Verhältnis angeht. Ein klassisches Doppelzimmer mit einem grossen Balkon. Leider aber ohne Klimaanlage. Ist aber für 50 Euro die Nacht einfach nicht drin. Der Besitzer Herr Enzo Nanni war super freundlich und immer hilfsbereit. Das Hotel war sehr sauber und gut belüftet. Die Lage könnte nicht besser sein. Sehr zentral gelegen leider nichts Empfehlenswertes für Menschen die nachts Ihre Ruhe brauchen. Eine Disko, Mezger Becker und Bankomat alles in der Nähe vorhanden. Es war eine tolle Zeit. Wir empfehlen es gerne weiter.

Wir aus der Schweiz 26 und 24 Jahre Alt.

• 7Antoinet van Dijk26-08-2009

Goed maar niet erg luxe!

Het hotel licht aan een rustig straatje. De kamers zijn redelijk, met goede bedden. De doucheruimte was bij onze kamer zeer klein! Als je gedoucht had was het toilet, wastafel, spiegel, alles nat. Onze kamer was op de benedenverdieping dus hadden we geen balkon. Voordeel beneden word het niet zo warm op de kamer. Uitzicht hotelkamer: keuken van het naastgelegen hotel. (Erg rumoerig van 9.30 u - 23.30 u)Het ontbijt is voor een 2 sterrenhotel goed. (Koffie, thee, chocomelk, melk, bolletje, crackers, jam, pasta, ham en kaas, vruchtenyoghurt enz.). De eigenaar, zijn vrouw en dochter waren erg aardig. Het strand is op loopafstand en de boulevard is erg gezellig. Wel veel dezelfde soort winkeltjes maar je kan je geld er wel kwijt. Voor jongeren is Rimini de ideale plek om vakantie te vieren en uit te gaan!

• 9Manfred und Sandra09-08-2009

Unser Urlaub in Villa Nanni

Wir waren Ende Juli 2009 im Hotel Villa Nanni. Als wir um 9 Uhr ankamen mussten wir bis 13 Uhr warten bis wir ins Hotelzimmer durften. Aber das Zimmer war super. Es hatte ein Safe, eine Terasse und auch einen Fernseher. Das Bad war zwar klein, aber hatte alles was wir brauchten. Das Frühstück war sehr gut, es gab Säfte, heiße Getränke, Müsli, Joghurt, Käse, Schinken, Nutella, Marmeladen, Butter und Semmeln. Die Lage ist super, der saubere Strand ist ca. 300 m vom Hotel entfernt, in der Nähe sind viele kleine Geschäfte, ein Supermarkt und eine große Disco, die aber nicht empfehlenswert ist, da sie viel zu voll war. Sehr negativ war die laute Umgebung, da direkt am Hotel sehr oft ein lauter Zug fährt und das Straßenleben ist auch in der Nacht unüberhörbar. Mit nur 1€ kommt man nach Rimini in die Altstadt, wo am Mittwoch immer ein großer Markt stattfindet.

Unserer Meinung nach ist dieses Hotel für junge Leute sehr zu empfehlen, denn der Urlaub war im Allgemeinen sehr gut.

• 10Tara28-06-2009

Schattig hotel voor jongeren

Wij zaten in 2008 in hotel villa nanni!je moet je er niet te veel van voor stellen maar voor de prijs kan het er prima mee door de bedden waren goed er was airco wc werd elke dag schoongemaakt!En wat het aller belangrijkste was het hotel ligt echt op een goeie plek overal lekker dichtbij!En inderdaad een hele leuke hotel eigenaar met liefde voor zijn werk!Maar echt niet de plek voor jou als je kleine kinderen hebt of luxe verwacht!Voor de rest is Rimin echt een aanrader!

Hotel Villa Nanni info

Building information