Hotel Villa Jasmine

14 reviews over Hotel Villa Jasmine in het Nederlands

Mwah!

Ilona
23-7-2008

Het hotel was nou niet echt veel soeps en op het begin was het personeel HEEL chagrijnig! In die week hebben wij het personeel beter leren kennen en waren ze echt super vriendelijk naar ons toe! Ik zou het hotel niet vaker boeken maar en personeel wel! Ontbijt is ook minimaal!

Ik was in 2006 met een vriendin op vakantie in Rimini. Met de bus. We kwamen bij het hotel aan om 8 uur smorgens en daar werd ons doodleuk verteld dat we tot 12 uur nog moesten wachten op een kamer. Mijn vriendin en ik hadden voordat we wegggingen van huis al op internet gekeken wat de Recencies waren. Die beloofden niet veel goeds. Maar ja, we konden niet anders . Om 11 uur was ik er zo zat van dat ik naar de balie liep en heb gezegt dat ik NU een kamer wou. We kregen een sleutel en op hoop van zegen deden we de kamerdeur open! Wat bleek: we hadden de mooiste kamer van het hotel en met een net vernieuwde badkamer. Als ik me niet vergis was het kamer 26 of 28!Dus als je gaat deze zomer, die kamer! Het eten was echt verschrikkelijk. Maar als je gewoon geduld hebt en het personeel netjes behandeld doen ze dat ook met jou!

Wij zijn er geweest in 2007 (eind julie en begin augustus) met een 10 daagse busreis.

De ligging is best goed, lekker in het midden van de meeste busstops, kroegen en strand op zeer korte afstand en vrij weinig last van lawaai van doorgaand verkeer.

Een groot nadeel is de badkamer, werkelijk een aanfluiting. Een gemiddelde nederlandse WC is ruimer.

De oude huisbaas is een vriendelijke man, niets op aan te merken maar 1 (klein) vrouwtje in de bediening en de schoonmaaksters zijn waardeloos.

En verschonen is voor hun het dekbed omdraaien.

Ik geef de volgende keer liever 100 euro meer uit dan nog 1 keer in Hotel Jasmine.

Groeten E en J

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Jasmine voor je op een rij gezet:

Service was echt waardeloos! Chagrijnig personeel. Aardige nachtportier. Die douche was zoooo raar. Manouk moet hier echt niet naartoe op vakantie.

2 vriendinnen en ik zijn hier afgelopen zomer 2006 geweest. Het hotel is duidelijk voor jongere. Het lig echt ideaal!!!!! Je zit midden in het centrum en vlak bij het strand. Het personeel was niet echt hollandsvriendelijk, maar als je normaal deed en niet voor overlast zorgde waren ze wel oke!! De man aan de deur was echt heel aardig. Die laat je s'nachts binnen. Wij haaden half pension bijgeboekt voor 25 euro. Het eten was niet geweldig maar voor 25 euro is het de moeite waard. je krijgt gewoon simpel een keer spagetti of rijst, maar wel altijd 3 gangen. De kamers waren wel oke. Redelijke goede bedden, genoeg ruimte. Douche was ff wenne. De douche kop hing ongeveer boven de wc, dus alles was zeiknat, maarjah ach ons kon het niet boeien, want het het watertemeperatuur was goed en dat vonden wij veel belangrijker. De prijs/kwaliteits verhouding was uitstekend! Het is er heel schoon dus dat vonden wij al fijn. Voor het geld een prima Hotel!

Groetjes,

De kamer is klein, de douche is ook klein als je aan het douchen was spoelde je meteen de w.c door, en alles werd nat.Geen 2 persoonsbedden.De t.v heeft 24 keer over dezelfde zender.Ontbijt was elke dag hetzelfde en je moest optijd zijn anders was er niets meer. Het personeel was onvriendelijk behalve de man die 'snachts de deur open deed.

Deze accomodatie is absoluut geen aanrader.

Hotel villa Jasmine heeft echt een super ligging, dicht bij het strandgedeelde van X travel en discotheken/ kroegen op loopafstand. Het personeel is super aardig, mits je geduld heb. Geduld heb je op de dag van aankomst hard nodig. Nadeel:om handdoeken moet je smeken

halfpension zeker de moeite waard!

Ok wij zijn net 1 dag terug

ikke
14-8-2006

Ok wij zijn net 1 dag terug... Ik raad jullie niet aan om naar dit hotel te gaan... de gastvriendelijkheid is ver te zoeken. Het eten niet lekker en de douche en wc waren ook niet alles... er staat dat elke dag handdoeken worden gewisseld nou dat kun je vergeten! en het bed is niet 1 keer verschoond! Op de plaatjes staat alles net iets te mooi gefotografeerd! Rimni was tof maar het hotel 3 keer niks en ik raad dan ook aan om een 4 sterren of meer hotel te nemen. je bent wel iets meer kwijt maar dan krijg je er ook wat voor terug!!

Mijn vriend en ik zijn afgelopen zondag terug gekomen. Onze eerste indruk was echt heel negatief. Nadat wij na een reis van 24 uur eindelijk aankwamen in het hotel, werden wij verzocht 10 min te wachten voor de sleutel,10min werd 2uur wachten! De eigenaresse was totaal niet vriendelijk, ze heeft ons verwelkomt met de mededeling dat we moesten wachten. Ondertussen zat ze te eten. Na 2 keer vragen was de kamer eindelijk voor ons. wat bleek de kamer was al een 3kwartier klaar maar dat had ze ons niet gezegd. Het andere personeel is ook niet vriendelijk. De nachtporier is overigens een prima vent!NIets mis met de kamer, wel klein. Het toilet beneden in de gang was kapot en heel erg vies! Waarschijlijk hadden wij een pas gerestaureerde kamer, want anderen in ons hotel hadden een verschrikkelijke kamer. Ik raad het niet aan hier naar toe te gaan.

groetjes

nou, hoe zou ik beginnen

Karen
2-7-2006

nou, hoe zou ik beginnen....Wij zijn vandaag teruggekomen, (2 juli 2002)... De bedden liggen in ieder geval lekker, dat is dan wel weer mooi mee genomen! Maar die douche.... hij spettert echt alle kanten op, dus alles wordt kletsnat. Onze wcbril was door 2en gebroken dus als je ging zitten zat je zeg maar scheef, de airco moest je bij betalen, wat overigens wel aan te raden is want het is er stik heet en het eten was dus echt geen pretje! Ontbijt ging nog net, maar geen halfpension nemen! Wel ligt het lekker centraal.. vlak bij de winkeltjes en dicht bij het strand!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Jasmine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Jasmine in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Jasmine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Jasmine scoort een 5.36 uit 10 op basis van 14 reviews.