Hotel Villa Adriatica

ItaliëEmilia RomagnaRimini

8.5FantastischScore uit 38 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 38 reviews

• Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

39 Reviews over Villa Adriatica

• 9John en Paula24-07-2012

Culinair zeer goed

Weliswaar een verouderde locatie maar goed onderhouden, sfeervol en gezellig. Je bent hier geen nummer. Men houdt rekening met je persoonlijke wensen. Dit hotel ligt op 150 meter afstand van de zee . Het oude historische centrum is ook makkelijk te voet bereikbaar. Dus een zeer gunstige ligging. Ligt niet meteen in het zeer drukke gedeelte van Rimini maar in de buurt van de haven, het park en het Grand hotel. Het personeel met o.a. Allessandro, Luca, Mary etc. zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel biedt een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ons viel op dat er toeristen waren die er al jaren kwamen. Het restaurant is zonder meer een aanrader. Advies neem volpension want 's middag daar lunchen is een genot.Tevens viel ons de properheid van het hotel op. Bijna dagelijks werden de lakens verschoond. Omdat wij zelf geen kinderen bij ons hadden, kunnen moeilijk een oordeel geven over de kindvriendelijkheid. Er waren naar onze mening voldoende mogelijkheden.

• 9Fred Stuij18-07-2012

Een aanrader.

Dit hotel is direct gelegen aan een gezellige winkelstraat. Aan de achterzijde een grote tuin met zwembad een oase van rust. Dicht bij het strand en centrum. Werkelijk een unieke locatie. Vriendelijk personeel en lekker eten. Gratis WIFI dus internetten maar.

• 7@[email protected]13-07-2012

Goede plek in Rimini

Ligging prima. Diners heerlijk, ontbijt royaal behalve broodsoorten. Kamer en balcon klein en gedateerd. Goede bedden. Loungebedden bij zwembad: top!

• 9Jan Lodder28-06-2012

Volgend jaar zeker opnieuw.

Zo warm, zo lekker, zo goed !!!

• 9joke en koen26-09-2011

een ontdekking

na wat rondzoeken op het internet gewoon ons gevoel gevolgd en dat stelde niet teleur. Halfpension genomen en dat was een goede keuze, het ontbijt was meer dan goed, ruime keuze en je zat waar je wou, binnen of buiten. Avondeten was niet buitengewoon maar wel voldoende. Voor het personeel was niets teveel, als je wat vroeg deden zij hun uiterste best om je vraag tegemoet te komen. Vriendelijk en behulpzaam. Ze hadden de Zoover-award op hun balie staan en die was echt verdiend. Ik denk dat de helft van de klanten russen waren, maar alle commentaren die we al gehoord hebben over hotels waar zij verbleven en het niet zo fijne samenzijn daar hebben we niets van gemerkt. Een taalbarriere was er wel maar is dat echt zo een probleem ?

• 8Jan van der Waal20-09-2011

Alles dichtbij

Een heerlijke vakantie gehad, mede door het prachtige weer. Hotel is prima, een paar minpuntjes zijn er wel, zoals de douche, deze is niet 4 sterren waard. Het eten was tot de laatste avond prima verzorgd, maar op de laatste avond was de vis lichtelijk verschroeid, misschien was de kok toen met vakantie gegaan. Je hebt weinig ruimte in de eetzaal, de stoelen staan wel heel dicht op elkaar gepakt. Na half september merk je wel dat het seizoen ten einde loopt. Het ontbijt vindt dan weer binnen plaats. Maar al met al was het een heerlijke tijd, hotel ligt dichtbij het strand, 10 euro voor een set strandstoelen per dag ben je wel kwijt, of je moet op het vrije gedeelte gaan liggen. ook het centrum is op loopafstand. Een nadeel is ook dat er wel heel veel Russen zijn, je hebt niet heel veel last van ze, al scheppen ze bij het eten meer op dan ze op kunnen, maar dat is een bekend fenomeen.

• 8yoka liefting11-09-2011

top

heerlijk hotel dicht bij het strand , en ook het oude centrum is 10 minuten lopen.mooi terras voor en een zwembad met terras achter . keurig schoon en elke dag schoon beddengoed. zalig eten `savond keuze uit 5 voor gerechten en hoofd gerechten met een saladebar en een na gerechten buffet.

• 9Yvette11-08-2011

Super Vakantie gehad!

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Villa Adriatica.

Personeel is onwijs vriendelijk en behulpzaam, kamers zijn wat klein maar wel goed schoon. Het eten is echt italiaans (geen standaart menu's bv altijd maar patat) voordeel is ook dat het geen lopend buffet is (behalve salade bar) maar dat je kan kiezen uit meerder hoofdgerechten van de kaart en komen vanaf de keuken naar je tafel toe, ook prettig dat je elke avond je eigen vaste tafeltje hebt.

Ontbijt was ook heerlijk, lekker veel echte italiaanse zoete koekjes en taartjes en croissant mogelijk tot maken van een tosti of gewoon lekker broodje gekookte ei of roerbak ei, keuze genoeg, en de mogelijk om binnen of buiten te ontbijten!

Het teras aan de voorzijde van het hotel is top, je kijkt zo lekker op de boulevard onder het genot van een drankje en voor de lekkere trek kon je een gratis snack vragen (chips, olijven en nootjes) dit was ook mogelijk bij het zwembad,.

wij hebben hier echt genoten!

• 9Jabeca14-07-2011

Prima hotel

Gezellig hotel met vriendelijke medewerkers Ontbijt en diner goed en meer dan genoeg Heerlijk zwembad

• 6nee19-06-2011

voor ons zeker geen herhaling in dit hotel

Na alle positieve reacties op zover gekozen voor dit hotel. Wat was het een tegenvaller. Kleine kamers met een balkon waar 1 stoel op stond. Het personeel was niet voldoende in staat om je in het engels of duits goed te woord te staan. In het hotel zaten veel russen die veelal werden geholpen door een russies sprekende ober. Het eten was a la carte niet echt lekker en smaakvol. Bij de eerste gang het salade buffet stond om 19.30u vaak iets bijzonders. Maar wanneer je om 20.00u kwam was dit al op en was er iets anders neer gezet wat niet vergelijkbaar was. Erg jammer. Het ontbijt was iedere dag hetzelfde, ze kenden daarbij geen gebakken eitje of roerei. Een gebakken ei met ham was wel een keuze als hoofdgerecht. Wie verzint het er zat nog geen brood, aardappel of groente bij. De kamers waren schoon Voor ons zeker geen 4 sterren waard. En ook geen hotel om nog eens naar terug te gaan.

Hotel Villa Adriatica info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Beach

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Distances in meters

• Strand0.1 km