Hotel Vernel

4 reviews over Hotel Vernel in het Nederlands

Si mangia benisssssimo

Alessia
14-9-2012

Ho alloggiato con la mia famiglia e devo dire che siamo stati molto bene,sopratutto abbiamo mangiato divinamente,

.ANtonella davvero gentile un pò meno i camerieri,ma non tutto può essere buono! Lo consiglio a tutti.

Nicht zu empfehlen!

Cristina
8-8-2011

Zimmer im 6. Stock (Abstellkammer) erhalten. Kein Flachbildschirm wie im Internet, kein modernes Zimmer, Balkon 1x1m wenn man dem Balkon sagen kann. Badetücher mit Flecken, Rollladen ging nicht zu, musste 3x reklamieren. Gleich beim Check-in musste ich die Reinigung des Zimmers verlangen, überall Haare und Dreck. Es regnet hinein. Essen absolut ungeniessbar. Das einzige Positive die Lage. Wäre eigentlich 5 Nächte geblieben, doch ich überstand nur eine Nacht, musste aber 2 bezahlen.

da ritornare sicuramente

Francesco
27-6-2011

è stato un fine settimana splendido sotto tutti i punti di vista,un grazie ad Antonella per la sua cordialità e disposizione verso i clienti, ai suoi collaboratori ,in particolare ad Enzo il nostro compaesano e un grazie alla quasi "maggiorenne" Claudia.

Consiglio questa struttura sicuramente.

2007

smalle kamers ,douche niet gesepareerd van wc,geen uitzicht op balkon.Geen aktiviteiten ook niet voor kinderen.Geen engelstalige personeel.buitenlandse keuken niet aanwezig alleen italianse.koffie was koud.Hotel is niet geschikt voor famielies.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vernel in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vernel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vernel scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.