Hotel Vernel

1 review over Hotel Vernel in het Nederlands

2007

smalle kamers ,douche niet gesepareerd van wc,geen uitzicht op balkon.Geen aktiviteiten ook niet voor kinderen.Geen engelstalige personeel.buitenlandse keuken niet aanwezig alleen italianse.koffie was koud.Hotel is niet geschikt voor famielies.

Gereisd familie in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vernel in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vernel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.