Hotel Touring

Hotel Touring
3,3

Onvoldoende

9 reviews over Hotel Touring in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar.

Arie
29-9-2016

Kamers in de zij vleugel oud bollig ,alles hangt los of is stuk

Zeer veel herrie door airco motoren ,we zaten op de vijfde etage.

onvriendelijk, slechte kamers !

dirk
23-8-2016

Dit hotel is zeker geen aanrader, kamers zijn vies en vuil, personeel is onvriendelijk en hotel is veel te duur voor hetgene je krijgt!

Voor ons nooit meer, zeker geen aanrader en 4 sterren waard

Nooit meer !

yves
29-6-2016

De Jong Intra

Nooit meer dit hotel voor ons !

Yves
26-6-2016

Dit hotel is zeker geen aanrader, hotel is volledig ingesteld voor Italianen, kinderanimatie is vriendelijk maar kunnen enkel Italiaans. De kamers zijn vies en vuil, volledig onderkomen , onze airconditioning is onbruikbaar omdat deze ontzettend veel herrie maken! Jullie kunnen natuurlijk denken dat dit overdreven is , dat dachten wij ook toen we deze reviews hier aan het lezen waren maar de mensen hadden gelijk ! Eten is zeer goed dit mag gezegd worden maar het restaurant is een grote puinhoop, je kan er nog niet eens praten met je eigen gezin , zo een herrie ! Jammer dat we hier geen foto's kunnen posten .Als je de reviews leest op de Nederlandstalige sites is dit hotel slecht beoordeeld en bij de bekende bookingsite komt dit hotel als heel goed uit de bus, ik heb in dit hotel geen enkele Nederlander en belg gezien en toch waren er reviews in de periode dat wij daar waren?!?

Voor ons nooit meer !

Yves
25-6-2016

Nachtmerrie

marta_switala
27-1-2011

Nachtmerrie

Wij hadden ongeluk om kamer te krijgen in een oud gedeelte van Touring hotel. Lelijk, oud en vies. Met oude, metalen stapelbed twee versleten bedden. Klein. Receptionistes zeer onvriendelijk en allen ingesteld op Italianen…

Voor 3 stoetjes en parasol moet je 18 euro per dag betalen, strand is overvol, net als Rimini.

Als je ouder dan 16 bent en niet altijd dronken, moet je iets anders gaan zoeken.

Eten was heel goed en binnen zwembad was prachtig, maar toch de algemene indruk niet gecompenseerde......

Bouwput

janette van der Geest
15-4-2010

Vorig jaar hier geweest via touroperator

Slechte ervaring een grote bouwput

terwijl ons was beloofd dat alles klaar was .

Na veel gedoe een gedeelte van de reissom terug gehad maar dat weegt niet op tegen alle ergenis.

Ben benieuwd of dat nu wel allemaal in orde is .

Eten was prima en ligging ook .

Als het klaar is zal het wel een mooi Hotel zijn

Janette van der Geest
5-7-2009

Het aangeboden nieuwe Hotel is nog lang niet klaar .

Het nieuwe gedeelte van het hotel is nog in aanbouw, en volgens het personeel pas in september 2009 gereed, waarna het oude gedeelte gerenoveerd gaat worden.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Touring in Rimini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Touring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.